Ga naar inhoud

Wintervoortent


JanLea
 Share

Recommended Posts

Goedendag

 

Heel toevallig hebben wij een tent over, niet gratis hoor maar wij hebben hem een paar weken gebruikt in Zeeland en afgelopen zomer 1 week in Noordwijkerhout.

 

De tent is gemaakt door Bax, het hele seizoen bruikbaar, wij hebben niet de sluis erbij besteld, die kost circa 400 euro, de tent kostte met extra petluifels, stokken vast grondzijl (rondom te bevestigen met glitterband) 3200 euro.

 

Wij vonden de sluis niet echt gemakkelijk, wij willen elk moment de camper kunnen pakeen zonder demont. wzh.

 

Nou zit ik natuurlijk niet op de stoel van een verkoper maar wij gebruiken hem veel te weinig (2021) en je bent best wel ff bezig met opzetten van het is een extra leefruimte naast de camper.

 

Als je alles hebt bekeken hebt zoals wij en je wilt kwaliteit voor je geld dan koop je een voortent bij Bax, ze worden op maat gemaakt, denk er goed over na

 

Ik wil er niet perse vanaf maar ik sleur dat ding mee door heel Europa en doe er niets mee. Een kansje.

 

Groet Kabe

 

Link naar reactie
Share on other sites

Los van enige polemiek en andere toestanden....

Wij gebruiken nooit een voortent bij de camper. We verhuizen vaak van plaats, of blijven ter plaatse, maar dan met uitstappen....

Een voortent lijkt me meer iets om voor langere tijd vast op een camping te staan. En in de keuze camper vs caravan was dat nu even een reden om voor de camper te gaan.

Snel een luifel uitrollen is al veel.

Maar goed... degustibus et coloribus.... 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 months later...

JanLea,

 

Wij  hebben recent een ALL Season Kampa Club Air Dometic 330 S gekocht. Dit met een aantal accessoires. 
Dit betreft een opblaasbare voortent. De Prijs staat niet in verhouding met eerder genoemde bedragen in dit forum.

Wij hebben hem aangeschaft, omdat we bij een afwezigheid van 5 maanden het ook wel een lekker vinden om een langere tijd

te blijven staan.

Mochten jullie meer info willen, kan je altijd ff mailtje sturen.

 

gr Ruud

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...