JanLea Geplaatst: 13 januari Share Geplaatst: 13 januari Wij zijn aan het oriënteren mbt een wintervoortent voor onze camper. Wie heeft hierbij goede tips en adviezen en evt adressen en merk/types van een wintervoortent. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 13 januari Share Geplaatst: 13 januari Waar wilt u de tent voor gebruiken.? Wintersport of overwinteren? Wilt u losstaand of aan de camper? Heeft u bus, halfintegraal, integraal? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kabe Geplaatst: 13 januari Share Geplaatst: 13 januari Goedendag Heel toevallig hebben wij een tent over, niet gratis hoor maar wij hebben hem een paar weken gebruikt in Zeeland en afgelopen zomer 1 week in Noordwijkerhout. De tent is gemaakt door Bax, het hele seizoen bruikbaar, wij hebben niet de sluis erbij besteld, die kost circa 400 euro, de tent kostte met extra petluifels, stokken vast grondzijl (rondom te bevestigen met glitterband) 3200 euro. Wij vonden de sluis niet echt gemakkelijk, wij willen elk moment de camper kunnen pakeen zonder demont. wzh. Nou zit ik natuurlijk niet op de stoel van een verkoper maar wij gebruiken hem veel te weinig (2021) en je bent best wel ff bezig met opzetten van het is een extra leefruimte naast de camper. Als je alles hebt bekeken hebt zoals wij en je wilt kwaliteit voor je geld dan koop je een voortent bij Bax, ze worden op maat gemaakt, denk er goed over na Ik wil er niet perse vanaf maar ik sleur dat ding mee door heel Europa en doe er niets mee. Een kansje. Groet Kabe Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 14 januari Share Geplaatst: 14 januari hallo allen is nogal wat geld en reclame dus mensen let op 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 14 januari Share Geplaatst: 14 januari Heel erg flauw en paranoia Mikeanber. Naast Sfa Parkstad een nieuw mikpunt en slachtoffer? 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 14 januari Share Geplaatst: 14 januari Advies voor Kabe: geef voor de schoolmeesters en dominees op dit forum effe aan dat u geen enkele relatie met Bax hebt, anders dan als (een tevreden) klant. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 15 januari Share Geplaatst: 15 januari hallo allen in het geheel niet maar als je leest is niet echt zuiver dus van daar op leten 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kabe Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Goedendag Mikeanber, Beste kerel, ik zou het zeer op prijs stellen als jij je misselijke insunuaties binnens kamers wilt houden in het gehucht waar je woonachtig bent. Ik vind eigenlijk dat de moderater jij van het platform moet verwijderen. Ik ben nergens op uit, heb ook geen kwade bedoelingen, ik heb geen relatie met Bax, ik geef alleen aan dat hij kwaliteits tenten maakt die inderdaad veel geld kosten maar dat zal wel ruim boven jou pet groeien. Ik denk trouwens dat Bax voor jou geen tent wilt maken want ouwe sikkeneurige chagrijnige moppenrende lelijke kereltjes helpt hij niet graag hoor, Gast. Dus houd je ongefundeerde beschuldigingen en/of opmerkingen voor jezelf en probeer niet via dit leuke nuttige platform slachtoffers te vinden. Ik ben echt ontzettend boos. Ik dwing niemand tot koop, ik las toevallig de vraag over de wintertent, ik gebruik mijn tent veel te weinig zodoende reageerde ik op zijn vraag, zonder bijbedoelingen. Ten slotte, gast, geef geen geld uit voor een tent, geen eurocent maar schrijf je in voor scholing, ik kan je wel vertellen dat ik gratis naar. school ben geweest maar jij voor niks want je woordspelling is een schande voor een Nederlander en niet om aan te zien. Dat was het en wel graag ff op dit forum je excuses aanbieden graag. Ik ben echt heel boos.. Groet Kabe, ik ga bij mijzelf te raden of ik nog wel lid wil blijven van het NKC, als er al zulke halve gares worden toegelaten dan is de lol er snel vanaf. 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari (aangepast) Er wordt op dit forum niet gemodereerd, daardoor gebeurt er van alles.....tis triest met dank aan de NKC, de reactie van mike anber komt ook voort uit de hoeveelheid sluik reclame die hier wordt gemaakt door verschillende leden, ook daar wordt dus niet op gemodereerd, ik ben al lang geen lid meer van de NKC om verschillende redenen. Probeer http://camperforum.nl daar wordt strak gemodereerd en zit ook heel veel kennis, stuk beter forum dan dit. 16 januari aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Zoveel sluikreclame is er niet, valt best mee. Er is alleen door een paar personen een hetze op touw gezet, die iedere keer weer het eigenlijke onderwerp naar de achtergrond duwen. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kabe Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Belachelijk gewoon, het doel is toch advies en ondersteuning op vragen van andere leden van het NKC, kritiek op sommige reacties houdt men altijd maar opbouwende kritiek is prima en is iets heel anders dan mede NKC leden de grond intrappen omdat sommige individuen de tekst niet begrijpen of overal beren op de weg zien liggen. Ik hoop dat ondersteuning de doelstelling blijft zoals ik bij eerdere vragen goede adviezen heb gekregen. Fijne avond iedereen. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari (aangepast) 4 uren geleden, HymerBoy zei: Er wordt op dit forum niet gemodereerd, daardoor gebeurt er van alles.....tis triest met dank aan de NKC, de reactie van mike anber komt ook voort uit de hoeveelheid sluik reclame die hier wordt gemaakt door verschillende leden, ook daar wordt dus niet op gemodereerd, ik ben al lang geen lid meer van de NKC om verschillende redenen. Probeer http://camperforum.nl daar wordt strak gemodereerd en zit ook heel veel kennis, stuk beter forum dan dit. De hoeveelheid sluikreclame is inderdaad een probleem. Het gaat slechts om één bedrijf dat steeds onder verschillende nickname’s opduikt. Sommigen denken dat er een hetze wordt gevoerd. Dat komt wellicht omdat men de geschiedenis niet kent. In ieder geval is door direct ingrijpen op het camperforum aan deze sluikreclame een snel eind gemaakt. Nu hier nog. Overigens, staat Kabe hier volledig los van!! En Mikeanber kan beter genegeerd worden. 16 januari aangepast door Adriatik 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari (aangepast) "de hoeveelheid sluikreclame is .... probleem. Het gaat slechts om een bedrijf ". Mooi tegenstrijdig en dan volhouden dat er geen sprake is van een hetze. Waar dit forum het meeste last van heeft is Adriatik en cs. Die dit steeds weer oprakelen. De dominee en de schoolmeester. De pastoor wordt door Adriatik geëlimineerd. Doe eens waar dit forum voor bedoeld is en reageer op de vraag van JanLea of zwijg gewoon als er niets te melden is. 16 januari aangepast door van der Honing 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Goed lezen en objectief blijven. Het gaat om ‘slechts’ één bedrijf, dat zich heel veel bedient van sluikreclame. Niets tegenstrijdigs aan. Over hetze gesproken, heb je zelf niet door dat je een hetze aan het voeren bent? 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Roelof Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari (aangepast) 1 uur geleden, van der Honing zei: "de hoeveelheid sluikreclame is .... probleem. Het gaat slechts om een bedrijf ". Mooi tegenstrijdig en dan volhouden dat er geen sprake is van een hetze. Waar dit forum het meeste last van heeft is Adriatik en cs. Die dit steeds weer oprakelen. De dominee en de schoolmeester. De pastoor wordt door Adriatik geëlimineerd. Doe eens waar dit forum voor bedoeld is en reageer op de vraag van JanLea of zwijg gewoon als er niets te melden is. Het zoeken op "sfa" in dit forum levert 64 resultaten op. Dit aantal is exclusief de indirecte verwijzingen en verwijzingen via een link. Het werkelijke aantal is dus nog (veel) groter. Zo'n zoekresultaat geeft meteen een duidelijk overzicht om welke accounts het gaat. 16 januari aangepast door Roelof 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari (aangepast) Ja Roelof en de meeste hits zijn Niet van Sfa zelf maar van anderen . 16 januari aangepast door van der Honing 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Adriatik, de pot verwijt de ketel. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari (aangepast) Het lukt je dus kennelijk niet om zelf eens in de spiegel te kijken. Triest. 16 januari aangepast door Adriatik 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 17 januari Share Geplaatst: 17 januari hallo allen boos of niet boos geen Nederlandse taal enz neemt niet weg dat men moet blijven op letten en dat ik dat aan geef is niets mis me men doet wat men zelf wil maar op letten blijft belangrijk ps schelden doet niet zeer zegt iets over persoon 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 17 januari Share Geplaatst: 17 januari Op 13-1-2023 om 11:53, JanLea zei: Wij zijn aan het oriënteren mbt een wintervoortent voor onze camper. Wie heeft hierbij goede tips en adviezen en evt adressen en merk/types van een wintervoortent. Hebben Adriatik, Mikeanber en Roelof nog iets zinnigs te melden op de vraag van JanLea? Iets waar in ieder geval Kabe (er wordt gevraagd naar adviezen, adressen, merk/types van winter voortent!) Volledig aan voldaan heeft. 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 17 januari Share Geplaatst: 17 januari hallo allen zeker wel zoals voor driemaal minder koste goede tot zeer goede air tenten en bus camper tenten te koop kijk bij de camping winkels 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Roelof Geplaatst: 17 januari Share Geplaatst: 17 januari 1 uur geleden, van der Honing zei: Hebben Adriatik, Mikeanber en Roelof nog iets zinnigs te melden op de vraag van JanLea? Iets waar in ieder geval Kabe (er wordt gevraagd naar adviezen, adressen, merk/types van winter voortent!) Volledig aan voldaan heeft. Soms behoeft een bericht enige toelichting. Dat was hier het geval. Nu dan maar weer on topic Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
VMP Geplaatst: 17 januari Share Geplaatst: 17 januari Los van enige polemiek en andere toestanden.... Wij gebruiken nooit een voortent bij de camper. We verhuizen vaak van plaats, of blijven ter plaatse, maar dan met uitstappen.... Een voortent lijkt me meer iets om voor langere tijd vast op een camping te staan. En in de keuze camper vs caravan was dat nu even een reden om voor de camper te gaan. Snel een luifel uitrollen is al veel. Maar goed... degustibus et coloribus.... Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 17 januari Share Geplaatst: 17 januari (aangepast) 21 uren geleden, van der Honing zei: Ja Roelof en de meeste hits zijn Niet van Sfa zelf maar van anderen . Het is gewoon beetje zielig dat je onder verschillende login namen je gelijk wil halen en je steeds wil promoten als SFA Parkstad, maar als je betrapt wordt al die berichten snel probeert te wissen, helaas kan je de quote's niet wissen en val je alsnog door de mand), doe gewoon open en eerlijk, dan had ie mij ook als klant gehad. Ik Importeer regelmatig campers uit DE. Nu een ander gevonden die me bijstaat. Maar on-topic, gaat hier om een voortent. 17 januari aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 17 januari Share Geplaatst: 17 januari Het heeft geen zin om op van der Honing in te gaan. Hij denkt dat anderen een hetze voeren zonder in de gaten te hebben dat hij dat zelf doet. Ik ga hem verder maar negeren, maar blijf SFA Parkstad en haar sluik-aliassen bestrijden. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.