toniepetra Geplaatst: 4 januari 2023 Share Geplaatst: 4 januari 2023 Bij handbediening werkt de koelkast op 230; 12v en gas. In de stand 'automatisch' moet de koelkast van 230 v naar gas gaan. Dit kan bijvoorbeeld doordat de spanning van de campingplaats onder de 200V gaat. De koelkast schakelt echter automatisch over naar 12V en blijft daarop (gaat niet naar gas). De boordaccu is dan de volgende ochtend redelijk leeg. Iemand een gedachte/tip ??? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 6 januari 2023 Share Geplaatst: 6 januari 2023 Stuurfout. Electronica probleem. Printplaat? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
toniepetra Geplaatst: 11 januari 2023 Auteur Share Geplaatst: 11 januari 2023 Volgens Dometic wordt er eerst van huishoud accu gesnoept tot de accu op een bepaald niveau komt en gaat dan pas over naar gas. zo staat het niet in de handleiding. Merkwaardig omdat je net je huishoud accu wilt beschermen. Je huishoud accu heb je net nodig voor de vonk om de gas te ontsteken. Verder weet ik niet tot hoe leeg de accu moet worden om over te springen naar gas. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 11 januari 2023 Share Geplaatst: 11 januari 2023 Vreemd. Mij is altijd verteld dat 12volt alleen wordt gebruikt bij lopende motor. Althans bij automatisch selecteren energiebron. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
toniepetra Geplaatst: 11 januari 2023 Auteur Share Geplaatst: 11 januari 2023 Klopt, zo staat het in de handleiding. ik vrees dat er niet veel anders op zit dan uitproberen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.