JCR Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari Hallo ik zoek een trekhaak voor mijn Hymer B 514 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari Wilt u nieuw of gebruikt? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari (aangepast) ik had er toen een bij memo gehaald en er zelf onder gezet, was makkelijk klusje, mijn Hymer B was uit 2004 dus nog zonder CAN bus, of het bij nieuwe types ook zo makkelijk is geen idee. https://www.memo-europe.nl/trekhaken/trekhaken-voor-kampeerautos/campertrekhaak-van-memo-europe 3 januari aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari Ik heb vorig jaar een universele trekhaak van Memo op de kop getikt voor € 400,-. Omdat ik wel met Canbus te maken heb, maar dat te prijzig vond heb ik een alternatieve bekabeling gemaakt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 4 januari Share Geplaatst: 4 januari Vraag is ook waar je de trekhaak voor gebruiken wilt (trekgewicht hoger of lager dan 750kg . Bij meer dan 750kg moet er gekeurd worden. Hou er ook rekening mee dat het chassis eventueel verstevigd moet worden). Neem eens contact op met camper service Snijders in Hoogland bij Amersfoort. Deze heeft mij tegen een redelijke prijs Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 4 januari Share Geplaatst: 4 januari (aangepast) Hoezo moet er gekeurd worden? de trekhaak of de installatie?. Die memo's zijn gewoon goed gekeurde trekhaken, Ik trok er een boot mee van 1600kg, nooit iets van een keuring hoeven doen, neem aan dat ze er bij APK naar kijken, nooit een opmerking over gehad. 4 januari aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JCR Geplaatst: 5 januari Auteur Share Geplaatst: 5 januari Op 3-1-2023 om 13:11, van der Honing zei: Wilt u nieuw of gebruikt? Op 3-1-2023 om 13:11, van der Honing zei: gebruikt Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JCR Geplaatst: 5 januari Auteur Share Geplaatst: 5 januari Hallo allemaal ik stop deze discussie wilde alleen een trekhaak aan mijn camper omdat er al een bedrading met aansluiting zit. geen trekhaak gevonden dus ik stop deze zoektocht. bedankt voor uw inbreng. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JCR Geplaatst: 5 januari Auteur Share Geplaatst: 5 januari Op 3-1-2023 om 13:11, van der Honing zei: Wilt u nieuw of gebruikt? gebruikt Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 5 januari Share Geplaatst: 5 januari (aangepast) Gewoon MP in de gaten houden, weet je de breedte die je nodig hebt? Daar zit nml wel verschil in, dit om te voorkomen dat het niet past. Gezien er al bedrading en een aansluiting zit moet het niet moeilijk zijn er een te vinden. Even snel gekeken en al snel wat gevonden. https://www.marktplaats.nl/v/caravans-en-kamperen/camper-accessoires/m1928536848-trekhaak-camper-al-ko-bouwjaar-1995-tot-met-2006-hymer 5 januari aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.