JCR Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari Hallo ik ben solo en 79 jaar wil in de maand mei /juni de reis maken Frankrijk : wilde kust, woest verleden en zoek iemand die interesse heeft om dat samen te doen.hoeft niet perse een solo te zijn. groeten Coen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Biancawg Geplaatst: 9 januari Share Geplaatst: 9 januari Waarschijnlijk ga ik ook mei - juni een stuk westkust Frankrijk "doen". Stukje Normandië - Bretagne en afzakken naar La Rochelle en de Iles de Ré en Oléron. Misschien met 1 of 2 solos. Geef je mailadres als dit je interesseert dan neem ik contact op. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JCR Geplaatst: 10 januari Auteur Share Geplaatst: 10 januari 19 uren geleden, Biancawg zei: Waarschijnlijk ga ik ook mei - juni een stuk westkust Frankrijk "doen". Stukje Normandië - Bretagne en afzakken naar La Rochelle en de Iles de Ré en Oléron. Misschien met 1 of 2 solos. Geef je mailadres als dit je interesseert dan neem ik contact op. hallo ik ben bereikbaar met jcvroekel@hotmail.com Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Maarten S Geplaatst: 27 april Share Geplaatst: 27 april Hallo allen, Ik heb sinds 2 jaar een camper. Ik camper momenteel solo, maar van nature ben ik kampeertrekker te fiets of te voet. Ik ben 73 jaar, goed fit, en heb toch ook wat Bourgondische trekjes. De plannen voor Frankrijk lijken mij wel wat. Ik kan vertrekken na 17 mei 2023. Mijn camper wil ik gebruiken als base camp voor wandelingen en fietstochten. Pas ik nog in en bij alle plannen? Ik ben bereikbaar onder maartenschaareman@outlook.com. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JCR Geplaatst: 27 april Auteur Share Geplaatst: 27 april Hallo ik heb mijn planning al gemaakt en ga vertrekken op 6 mei 2023. Weet niet hoe ik deze oproep kan verwijderen maar reageren kan niet meer. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JCR Geplaatst: 27 april Auteur Share Geplaatst: 27 april 4 uren geleden, Maarten S zei: maartenschaareman@outlook.com. hallo mijn plannen zijn al gemaakt en ik vertrek op 6 mei Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.