charles 99 Geplaatst: 2 januari Share Geplaatst: 2 januari Heeft er iemand ervaring met een stabilisator montage op de vooras En dan met name of het helpt tegen overhellen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rijk Geplaatst: 2 januari Share Geplaatst: 2 januari Zit er toch al nieuw op. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
charles 99 Geplaatst: 2 januari Auteur Share Geplaatst: 2 januari geen idee maar zoek iets om het overhellen te voorkomen anders ga ik er nieuw schokbrekers onder laten zetten voor heb achter er al een bladveer bij laten monteren Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 2 januari Share Geplaatst: 2 januari Denk eerder dat stijvere veren helpen ipv schokdempers, gaat wel ten koste van comfort. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari 18 uren geleden, charles 99 zei: geen idee maar zoek iets om het overhellen te voorkomen anders ga ik er nieuw schokbrekers onder laten zetten voor heb achter er al een bladveer bij laten monteren Laat extra zware spiraalveren zetten door een deskundig bedrijf op dit gebied. Zij wegen de camper per as/wiel en bepalen dan welke veer er op moet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
charles 99 Geplaatst: 3 januari Auteur Share Geplaatst: 3 januari Ja bedoel ik ook ipv schokbrekers Maar dacht mischien is er een goedkopere oplossing Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.