Koos van G Geplaatst: 31 december 2022 Share Geplaatst: 31 december 2022 Goedemiddag, Kan iemand mij laten weten wat de functie is van het apparaat onder het luikje tussen de twee stoelen van een Fiat Ducato Camper uit 2016? Ik kan het niet in het instructieboek vinden. Vast bedankt! Koos van G. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 31 december 2022 Share Geplaatst: 31 december 2022 (aangepast) Welke stoelen bedoel je? Tussen de stoelen van het rijgedeelte van de Ducato's zit de brandstoftank. Maar dat is geen apparaat die je denk ik bedoel. Maak eens een foto, het zal vast een EBL of iets dergelijks zijn. 31 december 2022 aangepast door CaradoT135 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Koos van G Geplaatst: 31 december 2022 Auteur Share Geplaatst: 31 december 2022 Bedankt CaradoT135, Nu weet ik wat het is (en waarom er uit de aansluitingen wat diesel 'zweet'). Ik maak alles schoon en droog, luikje dicht en verder de camper ontdekken. Groeten, Koos Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Derf Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari Er valt zoveel te ontdekken aan een camper, je bent jaren zoet voor je alles begrijpt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.