HymerBoy Geplaatst: 25 december 2022 Geplaatst: 25 december 2022 (aangepast) Ik heb nog 2 omnistor zijwanden voor een safari room, compleet met stokken, gratis af te halen. Zijn inmiddels opgehaald dus niet meer beschikbaar. 3 januari 2023 aangepast door HymerBoy Quote
verwaaijen Geplaatst: 25 december 2022 Geplaatst: 25 december 2022 Hallo Zijn de zijwanden nog aanwezig? Wil ze graag overnemen. Gr. Ton Verwaaijen Quote
verwaaijen Geplaatst: 25 december 2022 Geplaatst: 25 december 2022 Hallo Zijn de zijwanden nog aanwezig? Wil ze graag overnemen. Gr. Ton Verwaaijen Quote
HymerBoy Geplaatst: 25 december 2022 Auteur Geplaatst: 25 december 2022 Er is nog een gegadigde die reageerde al eerder, wel zo netjes die even af te ronden, die wilde dat ik ze opstuurde maar daar begin ik niet aan, (te groot). Mocht diegene ze niet ophalen laat ik het u weten. Quote
HymerBoy Geplaatst: 26 december 2022 Auteur Geplaatst: 26 december 2022 De zijwanden zijn nog beschikbaar, de 1e gegadigde vond het te ver reizen. U kunt via een PM contact met me opnemen. Quote
van der Honing Geplaatst: 26 december 2022 Geplaatst: 26 december 2022 Aardige geste Hymerboy om deze gratis aan te bieden. Quote
HymerBoy Geplaatst: 26 december 2022 Auteur Geplaatst: 26 december 2022 (aangepast) Alles is al duur genoeg en ik gebruik ze niet, dan maak ik er graag iemand blij mee. Zijwanden zijn opgehaald, topic mag weg/dicht. 3 januari 2023 aangepast door HymerBoy Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.