Nico54 Geplaatst: 9 december 2022 Share Geplaatst: 9 december 2022 Heeft iemand al ervaring met HVO biodiesel in een FIAT DUCATO 100 multijet? Het spreekt ons aan om ondanks ons reizen met een oude diesel een betere keuze voor het milieu te maken. op de website van Neste.nl staan veel merken genoemd die het gebruik goedkeuren, helaas ontbraakt FIAT hierop. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 9 december 2022 Share Geplaatst: 9 december 2022 (aangepast) het is wel nog erg duur(25 tot 30 cent per liter meer), Fiat is idd nog niet vrijgegeven. Leuk stukje om even te lezen. https://www.bestelauto.nl/nieuws/waarom-geen-hvo100-in-de-tank/19757/ 9 december 2022 aangepast door HymerBoy 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Nico54 Geplaatst: 10 december 2022 Auteur Share Geplaatst: 10 december 2022 Bedankt HymerBoy, Stukje was een aanvulling op andere info. Maar heb in mijn overwegingen ook veel aan de reacties die eronder geplaatst zijn. Ga het dus even serieus afwegen... Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bolle Brutus Geplaatst: 8 januari Share Geplaatst: 8 januari ik heb de vraag aan mijn dealer gesteld voor de nog niet geleverde nieuwe camper (ducato 8 2023). Begrepen dat fiat het niet goedkeurd. Toch bij gebruik problemen bij garantie? Verder heb ik van Truma begrepen dat de dieselkachels niet goed werken op HVO 100 Ik ga dus zelf zoveel mogelijk op HVO 30 rijden. HVO 30 heeft nml. de zelfde Euronorm 590 als traditionele diesel (Hvo 30 is 70% traditionele diesel en 30 % HVO 100). Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.