Ga naar inhoud

Recommended Posts

Ik heb een Possel van 2012 sinds 2 jaar. IK heb gemerkt dat er bij stevige regen water vanaf het dak tussen de schuifdeur naar binnen sijpelt.  Op dit moment zit er tussen de luifelbak (luifel Fiamma S65) en het dak schuimrubber. Zie foto1  boven de deur en foto2 aan het begin van de luifel om een beeld te krijgen wat het is. Helaas laat het schuimrubber boven de deur los en zit er oude lijm op het dak. Nu heb ik bij Fiamma de RainGuard gezien en vraag mij af of die uitvoering ook bestaat uit schuimrubber dat tussen de luifelbak en het dak moet worden geplakt of dat het een ander systeem is.  Wie heeft er ervaring met de Fiamma Rainguard of heeft een oplossing met schuimrubber? Is het mogelijk om oude lijm van het dak te krijgen met een oplosmiddel?  Verder zijn er ook regengoten met led verlichting voor boven de schuifdeur. Heeft iemand hier ervaring mee?   Dank alvast voor het meedenken.

 

Groet,

CJB44

foto2.jpg

foto1.jpg

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid