Ga naar inhoud

Recommended Posts

De mengkraan van mijn keuken is afgebroken. Hij is gemonteerd in de spoelbak en zit boven de koelkast. zie foto 1.  Door de bovenste ventilatie open van de koelkast (buiten) zie ik de aansluitingen van de kraan echter niet. zie foto 2.

Nu lijkt de spoelbak van de kraan met 4 schroeven aan de bovenkant vast te zitten. Maar uit mijn ervaring met spoelbakken uit een gewone keuken weet ik dat deze vast zitten met meerdere schroeven aan de onderkant. Is dit bij deze ook zo? Hoe kom ik daar dan bij? Of zijn de schroeven bovenop de enige bevestigingen?

Wie heeft er een tip?

Gaat over een Swift Contiki camper uit 2001. De kraan is een Comet Florenz Finger mengkraan.

 

met vriendelijke groet

Hans Ouwerkerk

 

 

IMG_6048.JPG

IMG_6203.JPG

Link naar reactie
Share on other sites

Ik zou de 4 schroeven van het wasbakje losschroeven en voorzichtig de bak omhoog tillen en er onder kijken hoe de rest vast zit.

Waarschijnlijk zitten de aanvoer slangen flexibel , de afvoer kan denk ik doormiddel van de midden schroef los gemaakt worden.

Ik hoop dat het lukt. 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...