Roefel Geplaatst: 7 november 2022 Share Geplaatst: 7 november 2022 in mijn ducato 2011 120 multijet wekt de binnenverlichting niet meer. Ik kwam met een schroevendraaier tegen een metalen stripje aan tijdens het vervangen van een lampje boven de binnenspiegel. ik hoorde een tikje alsof er een zekering sprong wegen sluiting. Alle zekeringen getest en zijn allemaal goed. alles werkt ook behalve de binnen verlichting in cabine en laadruimte. de vraag is; zit er ergens nog een module oid in die stuk zou kunnen zijn waardoor het circuit is onderbroken en zo ja waar zit dat ding ? ik zoek me een ongeluk en kan het maar niet vinden. Wie weet de oplossing en helpt me uit het donker? ook kan ik op internet geen elektrisch schema vinden van de betreffende bus. ik hoop dat iemand me verder kan helpen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.