YenT Geplaatst: 17 oktober 2022 Geplaatst: 17 oktober 2022 Graag zou ik informatie krijgen waar ik rekening mee moet houden als ik ons appartement ga verhuren. Quote
YenT Geplaatst: 17 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2022 We willen een appartement gaan verhuren met mogelijkheid tot parkeren van een camper. Dit voor mensen die langere tijd op pad willen maar toch graag een eigen plaatsje/adres hebben om naar terug te komen. Is er ergens een site waar meer informatie hierover te vinden is, waar wij als verhuurders rekening mee kunnen houden, of als huurder van zo'n huis? Zijn er uberhaubt wel mensen die hier interesse in hebben? Quote
van der Honing Geplaatst: 17 oktober 2022 Geplaatst: 17 oktober 2022 Ik neem aan dat het appartement wat u bedoeld in Nederland staat. In dat geval kunt u het beste voor uitgebreide info naar een makelaarskantoor gaan. Waarschijnlijk kan ook Vereniging Eigen huis wel info geven. Let op dat er belastingtechnisch ook het een en ander gaat veranderen. Of er interesse is weet ik niet. Ligt aan de constructie van huren. Een heel jaar huur betalen terwijl je 7 maanden per jaar op reis bent is niet zo aantrekkelijk. Als je kunt huren voor de maanden dat je thuis bent is dat wel. Quote
Broers Joske Geplaatst: 18 oktober 2022 Geplaatst: 18 oktober 2022 Ja die bestaan. Heb ik gezien op TV. Ik dacht in Noord-Brabant of Noord-Limburg. Was heel veel belangstelling voor. Quote
van der Honing Geplaatst: 18 oktober 2022 Geplaatst: 18 oktober 2022 Waren dat appartementen of chalets?. In Arcen en Hank zijn die parken. Maar informeer je goed want wat ze voor gespiegeld kregen klopte geloof ik niet helemaal wat betreft permanent wonen. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.