Ruud0391 Geplaatst: 16 oktober 2022 Share Geplaatst: 16 oktober 2022 Ik ben in het bezit van een navigatiesysteem 9 inch GPS van Gadgets 4U. Als ik de locatie invoer waar ik naar toe wil via icoon navigatie, dan hoor ik geen stem ie mij de weg wijst naar de locatie. Is er misschien iemand die mij kan helpen of een handleiding heeft dat is wel wat ik mis bij dit navigatiesysteem van Gadgets4U kan ook nergens een uitvoerige handleiding vinden van deze navigatie. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Nicky Geplaatst: 26 februari Share Geplaatst: 26 februari Hallo Ruud, Ik heb helaas geen antwoord op jou vraag maar heb zelf wel een aantal vragen: Doet het systeem naar behoren ? Wij zijn ook van plan om dit systeem aan te schaffen. Is het een aanrader ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 26 februari Share Geplaatst: 26 februari Meeste bij gadgets4U is chineze meuk, kan je voor stuk minder op aliexpress kopen, ik heb er ook een gehad, waardeloos ding. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
tonna Geplaatst: 28 februari Share Geplaatst: 28 februari wij hebben ook een van gadgets4u sinds enkele jaren,bevalt prima ook de service is beter dan van de grote merken over gebruiksaanwijzing vragen bij gadgets4u en je krijgt hem op de mail. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Basher Geplaatst: 28 februari Share Geplaatst: 28 februari bij deze Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.