Beumer Geplaatst: 5 oktober 2022 Share Geplaatst: 5 oktober 2022 Wij hebben de volgende routes als pdf: Van Baskenland tot de Algarve Spanje, stad en natuur Italië en Kroatië, rondje Adriatische zee Van Rome tot Sicilië Graag zouden wij de route/pdf Griekenland over land willen maar elk andere bestemming/route als pdf is welkom!! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Route PDF downloaden Geplaatst: 7 oktober 2022 Share Geplaatst: 7 oktober 2022 Ik heb van Baskenland tot Algarve gekocht, hoe kan ik deze in PDF downloaden kan het nergens vinden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
groenfred Geplaatst: 10 december 2022 Share Geplaatst: 10 december 2022 Op 5-10-2022 om 19:37, Beumer zei: Wij hebben de volgende routes als pdf: Van Baskenland tot de Algarve Spanje, stad en natuur Italië en Kroatië, rondje Adriatische zee Van Rome tot Sicilië Graag zouden wij de route/pdf Griekenland over land willen maar elk andere bestemming/route als pdf is welkom!! Goedemiddag, ik heb de route Denemarken: van stad tot strand en zou graag Spanje, stad en natuur willen ruilen. met vriendelijke groet van Fred Groen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JackyJacky Geplaatst: 14 januari Share Geplaatst: 14 januari Dag, wij hebben belangstelling voor Baskenland-Algarve en evt Rome-Sicilie en bieden u aan Corsica-Sardinie Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
elsenhenk Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Wij hebben belangstelling voor Baskenland-Algarve en Spanje stad en natuur Wij hebben Bretagne van Euroreizen (pdf) Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
elsenhenk Geplaatst: 24 januari Share Geplaatst: 24 januari Op 10-12-2022 om 15:05, groenfred zei: Goedemiddag, ik heb de route Denemarken: van stad tot strand en zou graag Spanje, stad en natuur willen ruilen. met vriendelijke groet van Fred Groen Wij hebben belangstelling voor Italië en Kroatië, rondje Adriatische zee en hebben om te ruilen Bretagne van Euroreizen (pdf) Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.