Ga naar inhoud

Jumpstarter en luchtcompressor input


Veilig op de weg1
 Share

Recommended Posts

Beste camperfanaten,

 

Ik heb een vraag voor jullie. Wij zijn momenteel een brand aan het bouwen, genaamd: ´´Sicuro Sulla Strada´´ wat betekend veilig op de weg. Sicuro Sulla Strada heeft als missie om de Nederlandse en Belgische wegen iedere dag een stukje veiliger te maken. Onder dit brand starten we met twee producten een is meer gericht op fietsers en personenauto’s en de andere op personenauto’s, campers en de outdoor wereld.

 

Ik ga er dan ook niet omheen draaien. Ik ben hier om jullie behoefte te peilen en jullie mening te vragen om op deze manier straks daadwerkelijke waarde te kunnen bieden aan de camper community. Wij zijn momenteel voor ons 2e product in de laatste fase met onze leverancier en hiervoor wil ik jullie vragen om jullie input. Dit is namelijk het moment dat wij nog aanpassingen kunnen maken aan het product.

 

Het gaat om een compacte jumpstarter met luchtcompressor met als extra’s SOS-light en een powerbank functie. Zodat jij altijd en overal jouw camper kan opstarten met de jumpstarter, altijd de bandenspanning kan controleren en met de juiste bandenspanning de weg op kan en daarnaast onderweg luchtbedden en ballen makkelijk kan oppompen. De specificaties van het product staan onder het bericht.

 

Mijn vragen zijn:

-          Vind jij het waardevol om een compacte draagbare jumpstarter, inclusief luchtcompressor in jouw camper te hebben?

-          Voldoen de specificaties?

-          Heb jij andere op- of aanmerkingen?

-          Wat zou je hiervoor kwijt willen zijn?

 

Met een reactie zouden jullie ons heel erg helpen om een waardevol brand en product neer te zetten voor de camper community.

 

Alvast bedankt.

 

Team

Sicuro Sulla Strada

Sicurosullastrada@gmail.com

 

 

 

Capacity

14800 mAh

USB-C Input

5V/2A

USB-A Output

QC3.0 18W

Peak Pressure

0-150 PSI (max)

Charging time

= 8hr

Storage Temprature

20~70

Operation Temprature

20~60

Air Inflation Speed

Car Tire (215/55/R17= 4min

Number of Tires

4 tires when fully charged

Air Flow

45 L/Min

Start Current

1000A

Peak Current

1800A

Applicable Models

Gasonline vehicles within 12V/6.0 displacement, diesel vehicles within 3.0

 

Dimension

154*132.4*52.5

 

Weight

1.1 kg

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...