Ga naar inhoud

Stop het prikgilde(Kampeerauto nr 5 2022)


diogenes
 Share

Recommended Posts

In nr 5 van Kampeerauto staat een stukje over STOP HET PRIKGILDE, graag wil ik hier een aanvulling op geven.

Na nachterlijke overval in 2018 al PRIKSTOP gemonteerd in onze buscamper. RVS plaat in linker voorportier, ketting met bevestiging op gordelbevestiging en beugel op schuifdeur en 2 RVS hoekijzers op de achterdeuren waar een pen doorgaat en je de deuren dus extra blokkeert. 

Maar...... onder het rijden hebben wij deze achterdeurblokkade er niet op zitten en tijdens boodschappen-tussenstop heeft het boevengilde met simpele schroevendraaier in het achter slot wederom ingebroken. Inmiddels heb ik dit opgelost door eerst een RVS schijf op het slot te lijmen zodat de schroevendraaier truck niet meer werkt!

Daarna heb ik de beplating van achterdeur gehaald en heel simpel het vergrendelstangetje losgemaakt.(eerder geplaatste RVS schijf is nu overbodig...) 

Vergrendeling werkt nu nog wel via de centrale deurvergrendeling maar onmogelijk met sleutel of schroevendraaier.

Wil men nu nog (ongewenst)binnen komen dan zal het via een van de ramen moeten gebeuren.

Met onze vervelende ervaringen nemen wij tegenwoordig tijdens shoppen de Ipad en laptop mee in een rugtas.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...