Ga naar inhoud

brander koelkast blijft branden


hans3sen
 Share

Recommended Posts

De brander van mijn koelkast gaat niet meer uit. Ik kwam er achter toen mijn gasfles leeg was terwijl deze de avond er voor nog meer dan half vol zat. De koelkast is van het merk Dometic, type C40/110, model no: RM 7605L. Ik heb toen ik thuis kwam de koelkast op 220 gezet om te zien of de thermostaat defect was. De temp in de koelkast bleef netjes op 5 graden staan. Daarna de koelkast op gas over geschakeld. De temp ging wel iets naar beneden maar na een uur stond deze op 4,5 graden en de brander bleef maar branden. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Kan evt de thermostaat defect zijn? Hoe bouw ik deze uit?

aangepast door hans3sen
iets erbij schrijven
Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
Op 9-8-2022 om 10:43, hans3sen zei:

De brander van mijn koelkast gaat niet meer uit. Ik kwam er achter toen mijn gasfles leeg was terwijl deze de avond er voor nog meer dan half vol zat. De koelkast is van het merk Dometic, type C40/110, model no: RM 7605L. Ik heb toen ik thuis kwam de koelkast op 220 gezet om te zien of de thermostaat defect was. De temp in de koelkast bleef netjes op 5 graden staan. Daarna de koelkast op gas over geschakeld. De temp ging wel iets naar beneden maar na een uur stond deze op 4,5 graden en de brander bleef maar branden. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Kan evt de thermostaat defect zijn? Hoe bouw ik deze uit?

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...