hans3sen Geplaatst: 9 augustus 2022 Share Geplaatst: 9 augustus 2022 (aangepast) De brander van mijn koelkast gaat niet meer uit. Ik kwam er achter toen mijn gasfles leeg was terwijl deze de avond er voor nog meer dan half vol zat. De koelkast is van het merk Dometic, type C40/110, model no: RM 7605L. Ik heb toen ik thuis kwam de koelkast op 220 gezet om te zien of de thermostaat defect was. De temp in de koelkast bleef netjes op 5 graden staan. Daarna de koelkast op gas over geschakeld. De temp ging wel iets naar beneden maar na een uur stond deze op 4,5 graden en de brander bleef maar branden. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Kan evt de thermostaat defect zijn? Hoe bouw ik deze uit? 9 augustus 2022 aangepast door hans3sen iets erbij schrijven Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
hans3sen Geplaatst: 22 september 2022 Auteur Share Geplaatst: 22 september 2022 Op 9-8-2022 om 10:43, hans3sen zei: De brander van mijn koelkast gaat niet meer uit. Ik kwam er achter toen mijn gasfles leeg was terwijl deze de avond er voor nog meer dan half vol zat. De koelkast is van het merk Dometic, type C40/110, model no: RM 7605L. Ik heb toen ik thuis kwam de koelkast op 220 gezet om te zien of de thermostaat defect was. De temp in de koelkast bleef netjes op 5 graden staan. Daarna de koelkast op gas over geschakeld. De temp ging wel iets naar beneden maar na een uur stond deze op 4,5 graden en de brander bleef maar branden. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Kan evt de thermostaat defect zijn? Hoe bouw ik deze uit? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
hans3sen Geplaatst: 22 september 2022 Auteur Share Geplaatst: 22 september 2022 De koelkast is gemaakt. Ik heb er een nieuwe voeler in geplaatst en hij doet het weer goed. Case closed! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.