HenkenDia Geplaatst: 29 juli 2022 Share Geplaatst: 29 juli 2022 Te koop mooi uitschuifbaar fietsen rek voor in de garage. Geschikt voor twee fietsen. Gaat weg i.v.m het feit dat ik de scooter in mijn garage wil meenemen en dat gaat niet samen. Zeer mooi systeem. Bij het uitschuiven zakt het rek tot op de grond en kunnen de fietsen er gemakkelijk op gezet worden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 30 juli 2022 Share Geplaatst: 30 juli 2022 Mooi systeem Henk. Geef wat meer info over merk, afmetingen en prijs. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HenkenDia Geplaatst: 30 juli 2022 Auteur Share Geplaatst: 30 juli 2022 Lengte is ca. 1.90 m. Ik ben nu niet thuis i.v.m. de zorg van een oom van 93 jaar. Het rek zit met schroeven vast (ca 12 stuks) Hij kan geheel uit elkaar gehaald worden. Ik vraag er €475,— voor. Ik weet dat het systeem nieuw zeker meer dan €1000,—. Kost. Het ziet er gewoon heel goed en solide uit en ook heel praktisch in gebruik. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.