Ga naar inhoud

afvoer wastafel Weinsberg Pepper


WillyV
 Share

Recommended Posts

De afvoerslang van de (verschuifbare) wastafel in de douche/toiletruimte is lek. Om erbij te kunnen, moet waarschijnlijk de wastafel eraf. Heeft iemand hier ervaring mee hoe dit te doen? Of is er een (garage) handleiding beschikbaar over dit onderwerp?
Alvast bedankt voor uw reactie.

Link naar reactie
Share on other sites

Wat / hoe verschuifbaar. Is het een draaideel om de douche te voorschijn te draaien.
Bij mij ( Dethleffs Globebus ) zit de wastafel vast met 2 schroeven achter de toiletrolhouder .
Schroeven eruit , dan kan de bak omhoog met kraan en al en kun je "alles " zien.
Misschien heb je wat aan deze info.

Link naar reactie
Share on other sites

Bedankt voor je reactie. De wastafel zit boven het toilet. Om van het toilet gebruik te maken schuif je de wastafel naar links. Ik kan er dan wel onder kijken en zie dat de afvoerslang stuks is. Maar hoe dan verder is mij vooralsnog een raadsel.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 year later...

Heb dit ook onlangs gehad, heb ook informatie hierover opgezocht en het bleek geen makkelijke klus om het zelf te doen, er moet veel weggehaald worden.

De dealer Henk Pen in Haaksbergen heeft het toen voorzien van een nieuwe slang en is er zeker 5 uur mee bezig geweest om de klus te klaren, dit was echt zelf niet te doen.

Blijkbaar komt dit vaker voor bij de Weinsberg Camper.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...