Loek Willemen Geplaatst: 10 juli 2022 Share Geplaatst: 10 juli 2022 Ik verkoop de trekhaak inclusief 7 polige stekker van mijn semi integrale Hymer Tramp (TR676GT) op basis van een Renault Master van 2006. Dit doe ik omdat ik hem niet nodig heb en het gewicht van mijn camper wil reduceren. Hij is heel makkelijk aan het chassis van de auto vast te schroeven. Ik vraag er € 65,00 voor. Ik woon in Dongen (N.Br.) en als u interesse heeft kunt u mij bellen op 06-24929472 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hymerb544 Geplaatst: 16 juli 2022 Share Geplaatst: 16 juli 2022 Goede avond, Heeft u de trekhaak nog zo ja mag ik de breedte maat ik heb een andere camper en als ik dat zo zie moet het passen. al vast bedankt. Rob Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Loek Willemen Geplaatst: 16 juli 2022 Auteur Share Geplaatst: 16 juli 2022 Helaas voor u.....ik heb hem gisteren verkocht. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.