Gerrit Leistra Geplaatst: 28 juni 2022 Share Geplaatst: 28 juni 2022 Ik ben met onze camperbus Adria Twin in Frankrijk. Nu ontdekte ik dat de tussen de motoraccu en het camperdeel geen verbinding meer is. Ik kan met geen mogelijkheid ontdekken waar de zekering zit die er ongetwijfeld moet zijn. Ik zie waar de draad van de accu gaat en waar hij bij het zekeringblok van de camper binnenkomt. Maar verder. Het is niet heel urgent, want de huishoudaccu wordt prima op spanning gehouden door een zonnepaneel en de motoraccu is ook prima. Alleen de koelkast doet het niet onder het rijden. Wel op gas, maar dat mag eigenlijk niet onder het rijden. Suggesties? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Oomlodewijk Geplaatst: 28 juni 2022 Share Geplaatst: 28 juni 2022 Kijk eens naar de D+ aansluiting op de dynamo. De stekker geeft vaak problemen. De Wit hebben n Schijndel ontdekte dat bij mij omdat zij hier vaker mee geconfronteerd werden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.