Pitor Geplaatst: 16 juni 2022 Share Geplaatst: 16 juni 2022 Ik wil met onze Fiat Ducato uit 1994 naar Frankrijk en Duitsland en ben beducht voor de milieuzones. Welke betrouwbare navigatiesystemen zijn er waarin je de maten van je camper en de diesel-status kunt opgeven. Heeft iemand daar ervaring mee? Wat bijvoorbeeld over Sygic of Navion Navigation? IK heb die bekeken maar krijg geen betrouwbaar beeld van de manier waarop je daarmee milieuzones kunt vermijden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
toniepetra Geplaatst: 4 januari Share Geplaatst: 4 januari Ik heb er nog niet een gevonden. Er is wel een app. Maar niet in combinatie. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 4 januari Share Geplaatst: 4 januari Is ook heel moeilijk. Sommige steden/zones veranderen afhankelijk van de situatie per dag hun milieu eisen. Bovendien komen er steeds meer bij. Mijn voorspelling is dat het niet lang meer duurt dat je ( ook met relatief schone) diesel straks nergens meer mag komen en benzine zal snel volgen. Dit is ook het doel van onze maffe klimaat paus Timmermans. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 6 januari Share Geplaatst: 6 januari In een bericht van de Duitse ADAC las ik dat Euro-5 diesels vanaf 1-3-2024 in München al niet meer op of binnen de middelste ring mogen rijden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.