Ga naar inhoud

C1 rijbewijs


A.A.G.

Recommended Posts

L.s.,

 

Ik wil een praktijk examen C1 gaan doen maar twijfel tussen een 1 of 2 daagse cursus. (Theorie via de NKC al binnen)

Ik rij al jaren auto, ook af en toe een transportbusje en met aanhanger ook de nodige ervaring. Met een onlangs gehuurde camper was rijden ook erg makkelijk.

Rijscholen adviseren 'meerdere jaren ervaring en talent' als voorwaarde bij het kiezen van de 1-daagse variant.

Heeft iemand ervaring met deze cursussen ?

Link naar reactie
Share on other sites

Let wel op per 1 juli wordt het makkelijker C1 te doen als je alleen prive rijdt. Geen code 95 nodig, En idd stelt niet veel voor. Ik zou lekker de 1 daagse variant nemen. Natuurlijk willen die rijscholen meer lessen verkopen!

 

https://www.cbr.nl/nl/rijbewijs-halen/vrachtauto/vrachtautorijbewijs-halen/nieuwe-examenstructuur.htm

aangepast door HymerBoy
Link naar reactie
Share on other sites

  • 7 months later...

Wij hebben vorig jaar ons C1 gehaald voor de vereenvoudiging. Wij hebben gekozen voor de twee daagse opleiding en wel om de volgende reden. Hoewel dagelijks in het verkeer zijn de huidige vragen echt anders dan toen ik 40 jaar geleden mijn rijbewijs heb gehaald. Ook omdat ik al jaren niets meer uit mijn hoofd heb gestampt leek het ons ook goed om juist ook de tips en tricks te leren. We hebben alles in een keer gehaald. 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid