Loek Willemen Geplaatst: 8 juni 2022 Share Geplaatst: 8 juni 2022 Te koop aangeboden: 1 Set ongebruikte dodehoek stickers voor de camper > 3.500 kg. Deze stickers zijn verplicht in Frankrijk voor campers van 3.500 kg en zwaarder. Op de stickers staat een camper afgebeeld. De set bestaat uit 1 sticker op een aluminium plaat met 4 zuignappen en 2 magnetische stickers. De sticker op de aluminium plaat met 4 zuignappen is bedoeld voor op de achterzijde van de camper. De magnetische stickers voor op de cabinedeuren van een integraalcamper. Ik heb het geheel gekocht voor € 61,00 inclusief verpakking en verzendkosten. Ik bied het te koop aan voor € 20,00. Met vriendelijke groeten, Loek Willemen 06-24929472 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 8 juni 2022 Share Geplaatst: 8 juni 2022 (aangepast) je bedoeld denk ik magneetstickers voor "half" integraal deuren want op mijn integraal vallen ze er af(aluminium) panelen. 8 juni 2022 aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Loek Willemen Geplaatst: 8 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 8 juni 2022 U heeft gelijk. Ik bedoel inderdaad de deuren van een half-integraal camper. Mijn excuses voor deze vergissing. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mikemike1985 Geplaatst: 14 juni 2022 Share Geplaatst: 14 juni 2022 Zijn deze er nog? Ik zou ze wel van u willen overnemen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Loek Willemen Geplaatst: 14 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 14 juni 2022 Jawel, ik heb ze nog. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mikemike1985 Geplaatst: 14 juni 2022 Share Geplaatst: 14 juni 2022 Ik heb u een berichtje gestuurd Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Loek Willemen Geplaatst: 15 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 15 juni 2022 Belt u mij op aub. 0624929472 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.