ELG Geplaatst: 27 mei 2020 Share Geplaatst: 27 mei 2020 (aangepast) 2 Originele Adria Matrassen: 1x 85 x 200 cm 1x 85 x 190 cm Beiden geschikt voor een verstelbaar hoofdeinde. 27 mei 2020 aangepast door ELG Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
eric D Geplaatst: 3 januari 2021 Share Geplaatst: 3 januari 2021 goedendag, heeft u ze wellicht nog? Heeft de ene matras een afgeschuinde hoek? Waar in NL zit u? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
ELG Geplaatst: 3 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 3 januari 2021 Goedemiddag Eric. Het kortste matras heeft een afgeschuinde hoek aan het voeteneinde, dat klopt dus. Wij wonen in Heerhugowaard. Mvgr. Elly Groothedde Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
ELG Geplaatst: 3 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 3 januari 2021 1 uur terug, eric D zei: goedendag, heeft u ze wellicht nog? Heeft de ene matras een afgeschuinde hoek? Waar in NL zit u? Zie mijn reactie maar moest hier denk ik! Goedemiddag Eric. Het kortste matras heeft inderdaad aan het voeteneinde een afgeschuinde hoek dus dat klopt en wij wonen in Heerhugowaard. Mvgr. Elly Groothedde Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
eric D Geplaatst: 3 januari 2021 Share Geplaatst: 3 januari 2021 dag Elly, dank voor je reactie. Van welke Adria waren ze? Wij hebben een Compact SL, waarin niet-originele matrassen liggen. Ik heb ze even nagemeten, de matrassen zijn nu 71 cm breed (weliswaar te smal) en de twee middenstukken (wel origineel) meten 36 cm in de breedte. Ik denk dat het niet gaat passen. De binnenbreedte van de camper op matrashogte bedraagt maar 195 cm. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.