Rucakero Geplaatst: 27 mei 2022 Share Geplaatst: 27 mei 2022 Kan iemand mij helpen bij hardware update en navigatiekaarten update? 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 28 mei 2022 Share Geplaatst: 28 mei 2022 Voor dat eerste moet je naar de fabrikant. Voor software en navi updates moet je naar naviextras. https://zenec.naviextras.com/shop/portal/p2howto-guide?guide=Toolbox Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rucakero Geplaatst: 8 maart Auteur Share Geplaatst: 8 maart CaradoT135 bedankt voor uw link. Helaas heb ik geen computer die op Windows draait. Ik heb uitsluitend Apple en helaas wordt dit platform niet ondersteund. Ik heb wel nog 4 jaren recht op kaart update van Navietras. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 26 maart Share Geplaatst: 26 maart Effe bij familie of vrienden langs gaan? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Van der Werff Geplaatst: 26 maart Share Geplaatst: 26 maart Dankuwel voor uw suggestie. Helaas niet uitvoerbaar als zij alle allemaal Apple hebben. Inmiddels heb ik gelukkig een oplossing aangedragen gekregen. Dank u wel allemaal die met mij hebben meegedacht. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marans1316 Geplaatst: 15 juni Share Geplaatst: 15 juni hoop dat het al is opgelost. Zo niet, ik ga voor mijn ZENEC E3756 bij welk probleem dan ook (upgraden, storing, kaarten voor de USA ETC) naar ACRhelmond, nijverheidsweg 14, Mierlo. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution Rucakero Geplaatst: 28 september Auteur Solution Share Geplaatst: 28 september Op 27-5-2022 om 22:59, Rucakero zei: Kan iemand mij helpen bij hardware update en navigatiekaarten update? ACR Rijnders in Mierlo is een super bedrijf. Je wordt er fijn geholpen en ze zijn ook mij hulpvaardig. hiernaast hebben zij mijn tuner ontvangst probleem, dat mijn camper dealer niet opgelost kreeg, opgelost. Uiteindelijk bleek een draad van de dakantenne in het plafond door de fabrikant van mijn camper niet te zijn aangesloten. De klant is koning. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.