Ga naar inhoud

Dometic Model RF60KF Type A 30-100C


Jean de Bien
 Share

Recommended Posts

Hi iedereen. Ik heb sinds 22 maanden een nieuw Dometic koelkastje waarmee ik een 25j oud toestel (idem!) vervangen heb dat steeds perfect gewerkt heeft op propaangas. Nu na 22maanden na aanschaf wou ik dit opstarten in onze chalet na stilstand sinds oktober 2021 en werkte de brander eerst niet. Ik zag de indicator in groen bewegen maar het brandertje ging na een uurtje weer uit. Na enkele dagen te hebben geprobeerd "eureka" het brandertje blijft aan maaaarrrrr... de koelkast koelt niet! Gek aangezien alles ok was net voor de winter en in zijn opstelling in de keuken alles bleef zoals het was. Ter info: de koelkast is ingebouwd met aan de onder- & achterzijde een ruim verluchtingsrooster ( 40cm x 40cm) en aan de bovenkant achteraan een rooster van 40cm x 10cm. Iemand een tip wat de oorzaak kan zijn?

NB : de vorige Dometic koelkast werkte in deze opstelling 25j perfect. 

Alvast bedankt

Grtjs

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...