Ga naar inhoud

Schade herstel problemen verzekering


RGB
 Share

Recommended Posts

Ik ben sinds 2 jaar verzekerd bij Camperverzekerd al 12 jaar schadevrij gereden tot vorig jaar

waarbij een tegenligger in Schotland mijn spiegel eraf reed en niet stopte.

Na thuiskomst de schade laten opnemen door schadeherstel  bedrijf  de Jong in Hattem en toen begon het

gesteggel tussen de verzekeringsmaatschappij en de Jong over de hoogte van de schade,

Dit heeft 3 maanden geduurd waarbij ik zo’n beetje als “ mediator” er tussen heb gezeten om de partijen 

bij elkaar te brengen wat uiteindelijk in Dec 19 is gelukt.

Had besloten met de Jong en Camperverzekerd om de Camper in Maart voor de reparatie te brengen waarna het gesteggel opnieuw begon 

en ditmaal moest er een “ externe expert” aan te pas komen om wederom de schade bepaling te beoordelen.

Het is nu mid Mei , de schade is eindelijk gerepareerd maar het is nu weer wachten op externe schade expert 

voor een eind controle dus kijken hoelang dit duurt.

Het is dat de Corona crisis onze reisplannen in Mei gestopt heeft maar het is toch niet normaal dat de “ verzekerde” de dupe wordt

van het gesteggel tussen 2 partijen

Graag wil ik wat reacties van mensen die dit ook hebben ondervonden want ik kan niet beoordelen wie van deze 2 partijen

nu gelijk heeft , de verzekering zegt dat de schadeberekening te hoog is omdat er geen “ prijsafspraken” zijn gemaakt met de 

schadeherstellers zodat iedereen “ vrij” is te vragen wat hij redelijk vind en de schadehersteller zegt dat deze verzekeringsmaatschappij 

moeilijk is en geen idee heeft waarover het gaat.

Gaarne jullie ervaringen met andere verzekeraars en schadeherstel bedrijven en of dit een trend is of een alleenstaand geval en

of er een “ loket “ is om zulke zaken te melden

Bij voorbaat dank

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...