RGB Geplaatst: 20 mei 2020 Share Geplaatst: 20 mei 2020 Ik ben sinds 2 jaar verzekerd bij Camperverzekerd al 12 jaar schadevrij gereden tot vorig jaar waarbij een tegenligger in Schotland mijn spiegel eraf reed en niet stopte. Na thuiskomst de schade laten opnemen door schadeherstel bedrijf de Jong in Hattem en toen begon het gesteggel tussen de verzekeringsmaatschappij en de Jong over de hoogte van de schade, Dit heeft 3 maanden geduurd waarbij ik zo’n beetje als “ mediator” er tussen heb gezeten om de partijen bij elkaar te brengen wat uiteindelijk in Dec 19 is gelukt. Had besloten met de Jong en Camperverzekerd om de Camper in Maart voor de reparatie te brengen waarna het gesteggel opnieuw begon en ditmaal moest er een “ externe expert” aan te pas komen om wederom de schade bepaling te beoordelen. Het is nu mid Mei , de schade is eindelijk gerepareerd maar het is nu weer wachten op externe schade expert voor een eind controle dus kijken hoelang dit duurt. Het is dat de Corona crisis onze reisplannen in Mei gestopt heeft maar het is toch niet normaal dat de “ verzekerde” de dupe wordt van het gesteggel tussen 2 partijen Graag wil ik wat reacties van mensen die dit ook hebben ondervonden want ik kan niet beoordelen wie van deze 2 partijen nu gelijk heeft , de verzekering zegt dat de schadeberekening te hoog is omdat er geen “ prijsafspraken” zijn gemaakt met de schadeherstellers zodat iedereen “ vrij” is te vragen wat hij redelijk vind en de schadehersteller zegt dat deze verzekeringsmaatschappij moeilijk is en geen idee heeft waarover het gaat. Gaarne jullie ervaringen met andere verzekeraars en schadeherstel bedrijven en of dit een trend is of een alleenstaand geval en of er een “ loket “ is om zulke zaken te melden Bij voorbaat dank Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
J vd Pal Geplaatst: 21 mei 2020 Share Geplaatst: 21 mei 2020 Nu gaat het om een relatief beperkt bedrag wat als er echt veel schade is? Lijkt mij tijd om te vertrekken bij deze verzekeraar! Zo te lezen is er meer geld uitgegeven aan heen en weer berichten sturen en externe experts dan er aan schade was. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.