Ga naar inhoud

Maxfan op een Hymer B544 van 1999


Frits Dries
 Share

Recommended Posts

Is er iemand die op een origineel dak van een Hymer B544 een maxfan heeft zitten? Wij willen dit graag maar weten niet waar die geplaatst kan worden, meest voor de hand liggend is achterin bij de keuken maar wij willen hem liever verder vooraan. Alleen daar zit nu een soort heki die te groot is om er nog een maxfan bij te zetten denken we. 

IMG_20210730_114526.jpg

Link naar reactie
Share on other sites

Wij hebben een Frankia i650 (lijkt een beetje op jullie camper). Wij hebben een Maxfan boven de keuken en dat bevalt uitstekend. Als je het grote luik een beetje open zet en de Maxfan aan dan wordt in zeer korte tijd de warme lucht eruit gezogen. Het voordeel van de plaatsing bij de keuken is dat je voorin minder geluid hebt van de Maxfan. De Maxfan is echt een aanrader!  Veel succes.

Link naar reactie
Share on other sites

Ja! de Maxfan kan gebruikt worden tijdens het rijden, hij is sterk en gestroomlijnd. Als je dit combineert met een raampje voor open, of het dakluik op een kier dan is het effect super! Zelf doe ik dit liever niet bij snelheden boven de 80 km/uur, dan krijg ik klappen van mijn vrouw 🙂

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...