Frits Dries Geplaatst: 4 oktober 2021 Geplaatst: 4 oktober 2021 Is er iemand die op een origineel dak van een Hymer B544 een maxfan heeft zitten? Wij willen dit graag maar weten niet waar die geplaatst kan worden, meest voor de hand liggend is achterin bij de keuken maar wij willen hem liever verder vooraan. Alleen daar zit nu een soort heki die te groot is om er nog een maxfan bij te zetten denken we. Quote
Edward Geplaatst: 5 oktober 2021 Geplaatst: 5 oktober 2021 Wij hebben een Frankia i650 (lijkt een beetje op jullie camper). Wij hebben een Maxfan boven de keuken en dat bevalt uitstekend. Als je het grote luik een beetje open zet en de Maxfan aan dan wordt in zeer korte tijd de warme lucht eruit gezogen. Het voordeel van de plaatsing bij de keuken is dat je voorin minder geluid hebt van de Maxfan. De Maxfan is echt een aanrader! Veel succes. Quote
Frits Dries Geplaatst: 5 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2021 Dank je voor de reactie maar heb je er tijdens het rijden ook profijt van, we zijn wel blij met je ervaring bericht. Is hij bij U ook vervangen door een bestaande 40x40 dakvenster? Quote
Edward Geplaatst: 5 oktober 2021 Geplaatst: 5 oktober 2021 Ja! de Maxfan kan gebruikt worden tijdens het rijden, hij is sterk en gestroomlijnd. Als je dit combineert met een raampje voor open, of het dakluik op een kier dan is het effect super! Zelf doe ik dit liever niet bij snelheden boven de 80 km/uur, dan krijg ik klappen van mijn vrouw Quote
Edward Geplaatst: 5 oktober 2021 Geplaatst: 5 oktober 2021 Oh ja, het keukenluik was inderdaad 40 x 40 Quote
Frits Dries Geplaatst: 5 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2021 Maar waarom mag je hem van je vrouw niet aanzetten boven de 80? Mag je niet harder rijden van je vrouw of gebeurt er dan wat anders? Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.