Wilfried Geplaatst: 29 augustus 2021 Share Geplaatst: 29 augustus 2021 We zijn allerlei spullen voor onze nieuwe Knaus Vansation (wordt in 2022 geleverd) bij elkaar aan het zoeken en we willen ook enkele opbergbakken kopen maar we weten de maten van de inhammen in de garage niet. Heeft iemand een Vansation en zo ja is het voor jou veel moeite om de maten van de vakken in de afbeelding op te meten en door te geven? Dus op de afbeelding de vakken 1, 2 en 3. De breedte, hoogte en diepte? Als dat lukt dan zou dat heel fijn zijn en zou ik je zeer dankbaar zijn. Bij voorbaat dank, Groeten Wilfried Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
brunod01 Geplaatst: 2 februari 2022 Share Geplaatst: 2 februari 2022 (aangepast) Wilfried, De juiste maten weet ik ook niet van die vakken. Maar kijk eens naar onderstaand filmpje op YouTube. Dat hebben wij aangeschaft voor onze 2021 Vansation en moeten dat nog zelf inbouwen. Als de camper weer uit de stalling gehaald wordt. https://www.youtube.com/watch?v=kLZOIA0QrGU&ab_channel=CAMP%26BIKEbyBOBsGarage Dit is een film van de exacte Vansation als door jou genoemd. Gr, Bruno 2 februari 2022 aangepast door brunod01 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wilfried Geplaatst: 2 februari 2022 Auteur Share Geplaatst: 2 februari 2022 Hoi Bruno, bedankt voor jouw antwoord. Ik had deze inderdaad ook gezien en heb ook contact gehad met hun. Ik vond dit ietwat aan de prijs en wil eerst kijken of dit goedkoper is op te lossen. Ziet er wel heel mooi en degelijk uit. groeten Wilfried Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
brunod01 Geplaatst: 2 februari 2022 Share Geplaatst: 2 februari 2022 Wilfried, Dit is wat je krijgt als je het daar besteld. Wel zelf installeren. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wilfried Geplaatst: 3 februari 2022 Auteur Share Geplaatst: 3 februari 2022 Ziet er profie uit. Ik heb overigens het fiets opbergsysteem al wel eerder bij hen gekocht. groeten Wilfried Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
brunod01 Geplaatst: 3 februari 2022 Share Geplaatst: 3 februari 2022 Wilfried, Ja, Zoals je ziet staat die doos ook op de foto. Ik moet het nog installeren, maar ben benieuwd. Gr, Bruno Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
brunod01 Geplaatst: 8 februari 2022 Share Geplaatst: 8 februari 2022 Wilfried, Ik heb de camper even thuis staan. Hierbij de maten van de door jouw gevraagde ruimtes: 1. Geel = 29 cm Rood = 38 cm Oranje = 25 cm (vooraan is het gat dus breder dan achteraan) Paars = 47 cm 2. Bruin = 29 cm Groen = 36 cm Oranje = 25 cm (vooraan is het gat dus breder dan achteraan) Paars = 47 cm 3. Grijs = 66 cm Lichtblauw = 23,5 cm Donkerblauw = 19,5 cm (opstaande rand vooraan is dus 4 cm hoog Roze = 62 cm Paars =47 cm De grootste bak op de foto van vorige week pas met gemak in het bovenste vak. Groet, Bruno Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wilfried Geplaatst: 9 februari 2022 Auteur Share Geplaatst: 9 februari 2022 Dankjewel Bruno! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.