Ga naar inhoud

Camper onderdelen Spanje/Portugal (kookplaat)


Chantalv
 Share

Recommended Posts

Hallo! We zijn er zojuist achter gekomen dat ons gasfornuis vrij nodig vervangen moet worden, echter: we zijn al onderweg, zijn momenteel in Galicië en rijden richting Portugal. De vraag is dus: waar vinden we een ‘de Wit Schijndel’-achtige winkel in Spanje of Portugal? Iemand enig idee waar ik op moet zoeken, tot nu toe heeft mijn google search niets opgeleverd… Alvast bedankt! 

Link naar reactie
Share on other sites

Hoi Chantalv,  ik weet niet of het urgent is maar wij hebben hele goede ervaringen met Sangar in Los Beatus. Dit ligt in de buurt van Carthagena.  Er werkt een Belgische dame (Anna) en een Duitse meneer (Peter). Hebben goed gesorteerde winkel (geen De Wit Schijndel maar toch), een goede werkplaats en ook verkoop en verhuur van campers/caravans. Als ze iets niet hebben zoeken ze in overleg uit wat er eventueel besteld kan worden. In de buurt heb je goede camperplaatsen ( Santiago de La Ribera, en Los Alcazares). Wij hebben goede ervaringen met zowel het bestellen van onderdelen als met de werkplaats.

In deze buurt heb je Murcia, Carthagena, Mar Menor als interessante plaatsen om naar toe te gaan. 

Succes en hele goeie reis.

Groet Jelle

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Op 18-7-2021 om 16:12, Jelle zei:

Hoi Chantalv,  ik weet niet of het urgent is maar wij hebben hele goede ervaringen met Sangar in Los Beatus. Dit ligt in de buurt van Carthagena.  Er werkt een Belgische dame (Anna) en een Duitse meneer (Peter). Hebben goed gesorteerde winkel (geen De Wit Schijndel maar toch), een goede werkplaats en ook verkoop en verhuur van campers/caravans. Als ze iets niet hebben zoeken ze in overleg uit wat er eventueel besteld kan worden. In de buurt heb je goede camperplaatsen ( Santiago de La Ribera, en Los Alcazares). Wij hebben goede ervaringen met zowel het bestellen van onderdelen als met de werkplaats.

In deze buurt heb je Murcia, Carthagena, Mar Menor als interessante plaatsen om naar toe te gaan. 

Succes en hele goeie reis.

Groet Jelle

Hoi Jelle, bedankt voor je antwoord! Wij gaan helaas niet die kant op, maar wel goed om te weten voor een eventuele volgende trip. Ik heb dankzij hun website echter wel de juiste Spaanse zoektermen gevonden, dus nu kan ik gaan zoeken naar winkels in deze regio! Al denk ik dat het Portugal wordt aangezien we inmiddels al bijna aan de grens zijn. Wordt vervolgd! 

Link naar reactie
Share on other sites

nog effe een tip als jullie in de buurt zijn/komen :   de langste wandel hangbrug ter wereld in Arouca Portugal (natuurreservaat) en Caminito del Rey, een schitterende wandel route door canyon (Andalusië). Makkelijk te vinden op internet.

 

Groetjes Jelle

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...