B.Bolt Geplaatst: 9 juli 2021 Geplaatst: 9 juli 2021 Wij zijn voornemens een camper te kopen. Wie heeft OBJECTIEVE ervaring c.q. informatie over de Camper Gallery Apeldoorn. Graag reactie. mvg Bert Quote
Jelle Geplaatst: 9 juli 2021 Geplaatst: 9 juli 2021 Beste Bolt, goed dat u hiernaar vraagt, maar is objectieve ervaring wel mogelijk als er nooit onafhankelijk onderzoek is gedaan? Hoop dat u veel goede subjectieve ervaringen krijgt. Heb ook al vaker bij dit bedrijf op internet geneusd. Groet Jelle Quote
Mevrouwtje Theelepel Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 Hallo meneer Bolt, heeft u reeds een camper gekocht bij Camper Gallery Apeldoorn en zoja wat is uw ervaring ? Groeten Natasja Quote
CaradoT135 Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 Verwacht van Bert geen reactie, zoals zovele ééndag vlinders komen ze met een vraag en hoor je nooit iets meer van hun. Quote Laatst bezocht 9 juli 2021 Quote
CamperAch Geplaatst: 23 november 2022 Geplaatst: 23 november 2022 Ik heb er een camper gekocht (2020) en was tevreden over de afhandeling. Ik heb niet met garantiekwesties gezeten en kreeg een nette inruilprijs voor mijn auto (die ik op een gebruikte camper inruilde) Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.