Ga naar inhoud

Noordkaap via Baltische staten


HansP

Recommended Posts

Wij overwegen met onze camper een trip te maken via Baltische staten, kopje Rusland, Noordkaap en via Noorse kust terug.
Hoe kom ik aan reisinformatie, tips en ervaringen van anderen? Wie heeft dit gedaan of kan informatie verstrekken over de reis, òf een deel daarvan? Vooral informatie over Baltische staten en kopje Rusland. Andere deel is wel veel over bekend.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 11 months later...

wij hebben een paar jaar geleden via polen en Baltische staten bezocht met camperroute van de nkc compleet met de daarin genoemde bezienswaardigheden .In de Baltische staten ook veel van route afgeweken nergens problemen gehad ik heb nog geprinte pdf`s van deze route. de oversteek naar Finland en of zweden is geen probleem boven in Estland , ook zijn we 10 jaar geleden via Zweden naar de Noordkaap gereden via de inlandswegen nr 45 en terug via een deel van de Noordse kust prachtig maar erg vermoeiend ,mocht je ondanks de oorlog deze reis toch willen maken ik nog reisgidsen en kaarten van deze landen.
Groetjes Antoon

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid