Hennie Geplaatst: 5 juni 2021 Share Geplaatst: 5 juni 2021 Wie is er overgestapt naar een C1 module in zijn TV van de camper en heft zijn ontvanger over? Wij zouden hem dan graag overnemen , mits hij geschikt is en recent. Hennie Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
38-SRS-7 Geplaatst: 15 juni 2021 Share Geplaatst: 15 juni 2021 Ik heb voor u een M7 SAT801 voor u in de aanbieding. groet Bas Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
38-SRS-7 Geplaatst: 15 juni 2021 Share Geplaatst: 15 juni 2021 Ik heb een M7 SAT801 met afstandsbediening en voeding (12V0 voor u in de aanbieding. Deze is geschikt voor CanalDigitaal. groet Bas Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hennie Geplaatst: 17 juni 2021 Auteur Share Geplaatst: 17 juni 2021 Op 15-6-2021 om 10:54, 38-SRS-7 zei: Ik heb voor u een M7 SAT801 voor u in de aanbieding. groet Bas Sorry, maar ik heb helemaal geen melding gekregen van uw reactie en dus ook niet eerder geantwoord. Inmiddels hebben we een mini ontvanger geïnstalleerd en hebben we weer tv Bedankt voor uw reactie. Hennie Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
siem Geplaatst: 9 augustus 2021 Share Geplaatst: 9 augustus 2021 Op 5-6-2021 om 22:45, Hennie zei: Wie is er overgestapt naar een C1 module in zijn TV van de camper en heft zijn ontvanger over? Wij zouden hem dan graag overnemen , mits hij geschikt is en recent. Hennie Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
siem Geplaatst: 9 augustus 2021 Share Geplaatst: 9 augustus 2021 Hoi Henny, ik heb een zo goed als nieuwe hier thuis leggen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hennie Geplaatst: 9 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst: 9 augustus 2021 3 minuten geleden, siem zei: Hoi Henny, ik heb een zo goed als nieuwe hier thuis leggen. We hebben er inmiddels 1 gekocht. Bedankt voor he reactie. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.