geert jan Geplaatst: 25 mei 2021 Share Geplaatst: 25 mei 2021 Ik heb een buscamper gekocht van een halfjaar oud. Daar zat een stevige fietsendrager op. Omdat wij voor het fietsen onze Brompton vouwfietsen gebruiken, is de fietsendrager overbodig. Wie heeft er belangstelling voor deze Van-star fietsendrager (model) van Memo-europe (leverancier). Hij past op de citroën jumper, de fiat ducato en de peugeot boxer. Hij is goed weg te draaien vanaf de achterdeuren. Het draagvermogen is 60kg, dus twee electrische fietsen kunnen gemakkelijk worden vervoerd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Grave2007 Geplaatst: 30 juli 2021 Share Geplaatst: 30 juli 2021 Hallo Geert Jan, Ik heb wel belangstelling voor mijn Possl bus uit 2007. Kun je me zeggen hou oud de drager is, of er schade aan is en wat hij moet kosten? Ik hoor het graag Andre Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
boveij Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Beste .. is fietsendrager nog beschikbaar? Van welk jaar ? Vraagprijs? Heb je svp een foto beschikbaar van achterop de camper? Heb een zelf buscamper 640 slx Fiat ducato. met dank Boveij Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 17 januari Share Geplaatst: 17 januari Net zoals vele van de one hit forumbezoekers heeft geert jan kort na het plaatsen van zijn drager niets meer van zich laten horen, dat is inmiddels ruim twee en een half jaar geleden. Ik denk dat je beter spoorloos kan contacten om geert jan te pakken te krijgen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.