Ga naar inhoud

Wie gaat er mee naar de Balkan?


dick witte
 Share

Recommended Posts

Als het weer kan, wil ik dit jaar toch een bescheiden rondreis gaan maken via Hongarije en Servië/Bosnië/Kroatië/Slovenië. Heb twee NKC routes gekocht - die te combineren zijn - langs mooie plekjes en staanplaatsen. Wanneer vertrekken? Ik denk aan tweede helft augustus en dan een week of vijf.
Ik reis alleen met mijn kampeerbus, maar vind het wel zo leuk om (een deel van) deze route met anderen te reizen.
 

aangepast door dick witte
foutjes
Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 months later...

Hoi Dick, 
 

Ik ben benieuwd, of je plannen al vorm krijgen en of je nog op zoek bent naar reisgenoten. Ik scharrel wat rond, dus bekijk ook andere oproepen. Maar dit plan staat me ook aan. Lekker veel natuur en een lange reistijd, zodat ik rustig onderweg kan zijn. Niet altijd samen, maar regelmatig wel, zodat je een vangnet voor elkaar kunt zijn en kunt bepalen wat de beste balans is tussen een dagje samen of alleen reizen.

 

Vriendelijke groet,
Loessie

Link naar reactie
Share on other sites

Ha Loessie,

 

wat toevallig, een jaar lang geen reacties ontvangen op mijn oproepje, en juist vandaag op het moment dat ik in Zwolle bijeen ben met een groep mensen die naar Spanje willen reizen, komt jouw mailtje binnen.
Tsja, geen respons gehad dus en toen maar gedacht om me bij een ander groepje aan te sluiten. Vandaag kennis gemaakt en aangegeven dat ik het wel ziet zitten met dit groepje solo camperaars. Vijf mannen en één vrouw en het zou goed zijn als er een tweede vrouw bij zou komen ... dat is voor haar waarschijnlijk ook fijn.

Maar ja, zie jij Spanje zitten? En zou jij vijf weken kunnen vanaf 28 augustus?
Je zou welkom zijn. We zijn dan met 7, maar omdat een van de mannen een huis in Spanje heeft, laten we die daar op zeker moment achter op de heenweg (we mogen daar ook een weekje staan gratis) zodat we verder met zes onderweg zullen zijn.  Het is een zeer relaxt groepje en de idee is om niet te lang te rijden (gemiddeld 200 km per dag) zodat je iedere keer rond twee uur op een plek kunt zijn en wat van de plek kunt gaan zien. 

Nou, ja, mocht je belangstelling hebben, mail me dan maar, dan kunnen we verder praten/kennismaken.

 

 

met vr. gr.

 

dick witte  (dickwitte@gmail.com)

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...