Ga naar inhoud

Ducato software update dealer


Guppie

Recommended Posts

Hallo mede camperaars.

 

Ik heb een Ducato van 2018 gekocht deze kwam van mijn dealer waar ik al 2 campers tot grote tevredenheid gekocht had.

Deze had 20.000 kilometer op de klok staan.

Al verschillende vakanties mee weggeweest liep allemaal super.

Het viel me wel op dat ik hem een beetje op toeren moest houden om vlot te rijden.

Nu had ik twee weken gelden toen we wegreden voor een korte trip meteen na het starten een motor alarm.

Meteen de bedrijfswagen dealer hier in Venlo gebeld of hij de foutmelding uit kon lezen.

Wat bleek ik had een mater op bezoek gehad en die heeft de kabel voor de temperatuur sensor aan geknabbeld. Deze hebben ze meteen gefikst de werkplaats check kwam mij vertellen dat er een software update klaar stond voor mijn camper dus deze voor 30 euro laten doen.

We zijn afgelopen weekeinde voor het eerst weggeweest en wat mij nu opvalt dat ik onder in een berg meer koppel heb. Het is een wereld van verschil.

Heeft iemand anders dit ook meegemaakt.

 

Groetjes Chris Vaessen

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid