Justin Lewis Geplaatst: 18 mei 2021 Share Geplaatst: 18 mei 2021 (aangepast) https://shop.reimo-pan.de/nl/camper-onderdelen/thule-onderdelen-omnistor-onderdelen-prostor-onderdelen/omnistor-5000-5002-5003-luifel-onderdelen/9517/eindkappen-voor-omnistor-5002-links-en-rechts-tot-het-jaar-2005 Goedendag, Ik heb een teedehands camper (Autostar Aryal2) uit 2003. Er is schade aan de luifel - een Omnistor/Thule 5200 (voor 2005). De linker eindkap (over het opdraaimechanisme) is volledig weg. Een foto van de kappen is te vinden via de link hierboven. Ik kan de juiste eindkappen nergens vinden. Heeft iemand een idee waar deze nog te krijgen zijn? Verder heb ik een paar keer adviezen gezien die voorstellen de kappen met een 3D printer te laten maken. Ik zou niet weten hoe dat moet - als iemand die kennis zou kunnen delen, zou ik het echt op prijs stellen. Misschien is het op deze manier gewoon niet mogelijk - dat zou ik ook graag willen weten. Bij voorbat dank voor het lezen. MVG, Justin Lewis 18 mei 2021 aangepast door Justin Lewis Verduidelijking Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.