JACKCARLA Geplaatst: 7 mei 2021 Share Geplaatst: 7 mei 2021 Frankrijk hanteert 2 type "dode hoek" stickers: een type voor vrachtwagens en een type voor bussen. Wie kan mij vertellen welk type sticker gebruikt moet worden bij een camper > 3500 kg? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hymer Geplaatst: 24 mei 2021 Share Geplaatst: 24 mei 2021 Er zijn ook stickers met een Camper er op ,ik heb deze namelijk zelf maar die heb ik uit Duitsland laten komen ,en de mijne worden met zuignappen op de plaats gehouden ,je kunt ze ook als plaksticker kopen ,en op magneet plaat ,voor info neem maar contact op Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
RS61 Geplaatst: 25 mei 2021 Share Geplaatst: 25 mei 2021 Beste Hymer, Waar kan ik deze stickers 8n Duitsland kopen, de statische stickers hebben de voorkeur, kunnen ze er in Spanje weer van af. Groetjes RS Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hymer694 Geplaatst: 25 mei 2021 Share Geplaatst: 25 mei 2021 (aangepast) Hallo R S ,De sticker kun je bestellen bij Werbetechnik Horsch DE ,het email adres is werbetechnik-horst@online.de .je kunt een demo filmpje van deze firma opzoeken ,ik heb vorige week daar besteld en na 3 dagen de boel ontvangen ,je kunt allerlei stickers bestellen wat je maar wil ,vr groet ,Mart 25 mei 2021 aangepast door Hymer694 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
RS61 Geplaatst: 25 mei 2021 Share Geplaatst: 25 mei 2021 Beste, Dank je wel voor de info , bedoel je met allerlei stickers dat de statische ook daar besteld kunnen worden ?? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hymer694 Geplaatst: 25 mei 2021 Share Geplaatst: 25 mei 2021 Kijk maar even op zijn site ,daar is alles te vinden wat hij heeft Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
RS61 Geplaatst: 25 mei 2021 Share Geplaatst: 25 mei 2021 Dat heb ik gedaan maar kan op die site niets vinden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.