Lolo Geplaatst: 29 april 2021 Share Geplaatst: 29 april 2021 (aangepast) Wegens uitbereiding van 1 naar 2 hondjes kan ik ze niet meer op deze mooie vouwfiets vervoeren. Dus bied ik de fiets te koop aan. Ideaal voor camperaars. Hij is nog geen 3 jaar oud en er staat slechts 650 km op. 2 accus (eentje van 30 km en andere 70 km actieradius) Oplader Dubbel slot De fiets weegt circa 19 kilo. Kan makkelijk 'gevouwen' worden Fietst comfortabel; ik heb er tochten van 50 km op gefietst. Bij het rechter handvat zit gashendeltje om als je wegfietst even mee op gang te komen. Ik vind dit ideaal. 20 inch banden. Extra display (nieuw) USB aansluiting voor opladen GSM tijdens het fietsen (handig als je Google maps gebruikt) Prijs: €850 Nieuw waarde: €1.600 Voor vragen of bij interesse neem even contact met me op. Lolo van Soest 06 45296546 of lolo@lolovansoest.nl 30 april 2021 aangepast door Lolo meer fotos Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adrie Geplaatst: 29 april 2021 Share Geplaatst: 29 april 2021 ik bied je 300 euro, groetjes adrie 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Lolo Geplaatst: 29 april 2021 Auteur Share Geplaatst: 29 april 2021 Wat een schandalig laag bod. Ga ik uiteraard niet op in. Heb via marktplaats al meerdere biedingen van €700 gehad. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adrie Geplaatst: 25 oktober 2021 Share Geplaatst: 25 oktober 2021 en...heb je hem al verkocht?? anders bied ik je 500 euro,gr.a3 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jphoto Geplaatst: 20 november 2021 Share Geplaatst: 20 november 2021 IS de fiets nog beschikbaar mvgr. Jelle Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jphoto Geplaatst: 20 november 2021 Share Geplaatst: 20 november 2021 Sorry gaat wat fout, Is deze fiets nog beschikbaar? Mvgr. Jelle Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.