Tiemen Geplaatst: 7 april 2021 Share Geplaatst: 7 april 2021 Ben van plan om onze camper uit te (laten) voeren met een tracker. Maar welke? Daarom ben ik op zoek naar ervaringen van forumleden die al iets dergelijks hebben aangeschaft. Hier, bij de NKC, hun je trackers kopen van Regent met korting. Echter vind de info hierover wat mager. Heb zelf ook al eens gedacht om een oude iPhone hiervoor te gebruiken middels de optie “zoek mijn iPhone”. Wie heeft met dat laatste ervaring? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Tiemen Geplaatst: 8 april 2021 Auteur Share Geplaatst: 8 april 2021 1 uur terug, Dr.Dream zei: Dat gaat prima indien je hem goed kunt verstoppen en permanent aan de 12-V oplader kunt hangen. Dieven mogen daar geen zicht op hebben anders gooien ze hem uit het raam en sta jij in veld te zoeken naar de camper tussen het gras. Tja, dat goed verstoppen geldt natuurlijk voor elke soort tracker. Hij zal maar ergens op de toendra in Siberië liggen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Boebe Geplaatst: 4 mei 2021 Share Geplaatst: 4 mei 2021 Ik heb een onntrack in onze camper ingebouwd. Werkt zonder simkaart of abonnement. Bevalt mij prima. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.