Candyred Geplaatst: 25 maart 2021 Share Geplaatst: 25 maart 2021 Ben op zoek naar het display van Reich e-control.Zelf heb ik een Burstner camper van 2006. Ik heb bij Reich importeur te Arnhem ernaar gevraagd maar neen niet aan te komen of te bestellen. Mijn vraag wie weet of er bij een dealer,gebruikt,of zelf er een zou hebben of een specifiek electrobedrijf waar ze gereviseerde te koop zijn. In Engeland is het nog te krijgen maar liever Nederland of Duitsland. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Candyred Geplaatst: 26 maart 2021 Auteur Share Geplaatst: 26 maart 2021 17 uren geleden, Candyred zei: Ben op zoek naar het display van Reich e-control.Zelf heb ik een Burstner camper van 2006. Ik heb bij Reich importeur te Arnhem ernaar gevraagd maar neen niet aan te komen of te bestellen. Mijn vraag wie weet of er bij een dealer,gebruikt,of zelf er een zou hebben of een specifiek electrobedrijf waar ze gereviseerde te koop zijn. In Engeland is het nog te krijgen maar liever Nederland of Duitsland. . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Candyred Geplaatst: 26 maart 2021 Auteur Share Geplaatst: 26 maart 2021 Er zijn hier 2 types van alleen deze is oké Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.