JavaGe Geplaatst: 26 februari 2021 Share Geplaatst: 26 februari 2021 Op onze van Star fietsendrager (zo'n wegdraaibare) wil ik een paar extra buizen om de 2 E-bikes vast te zetten. Weet iemand waar ja dat soort onderdelen kan kopen? Heb internet afgezocht maar nog zonder resultaat. Ik ben benieuwd! Vast dank voor de moeite. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JavaGe Geplaatst: 26 februari 2021 Auteur Share Geplaatst: 26 februari 2021 Dank voor de tip. Ik bedoel meer kant en klare buizen zoals aangegeven op onderstaand plaatje. Maar ik kan ze daarvoor ook benaderen uiteraard. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JoKabussie Geplaatst: 26 februari 2021 Share Geplaatst: 26 februari 2021 Ik weet niet welke diameter van buis je hebt / zoekt, maar bij Thule , de Wit en Obelink kun je Thule en Fiamma onderdelen vinden. Er wordt m.i. een standaard buismaat gevoerd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JavaGe Geplaatst: 27 februari 2021 Auteur Share Geplaatst: 27 februari 2021 Idd bij Obelink de nodige versies gevonden. We rijden er wel een keer heen om te passen als ze weer open zijn. Dan kan het meteen geruild worden mocht het niet de goede maart zijn. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.