Yderf Geplaatst: 15 februari 2021 Geplaatst: 15 februari 2021 Hallo, ik zoek het kleine wieldopje ter afscherming van de wielbouten van een Hobby 600 Camper uit 1999. Of weet iemand waar ik deze kan bestellen. Camperservice bedrijf zegt heel gemakkelijk, niet meer te leveren !! Graag een reactie !!! Quote
HymerBoy Geplaatst: 15 februari 2021 Geplaatst: 15 februari 2021 Op welke auto is die hobby gebaseerd, dan gewoon op de sloop kijken van dat merk, je vind er best vaak wat. Quote
Yderf Geplaatst: 16 februari 2021 Auteur Geplaatst: 16 februari 2021 23 uren geleden, HymerBoy zei: Op welke auto is die hobby gebaseerd, dan gewoon op de sloop kijken van dat merk, je vind er best vaak wat. Het is een Fiat Ducato 1999 met lichtmetalen velgen ! Quote
HymerBoy Geplaatst: 16 februari 2021 Geplaatst: 16 februari 2021 (aangepast) zijn dat originele fiat velgen? Foto van de kap die je zoekt, wellicht staat er een merk op? Anders hier is informeren: https://www.hobbykampeerautoclub.com 16 februari 2021 aangepast door HymerBoy Quote
HymerBoy Geplaatst: 17 februari 2021 Geplaatst: 17 februari 2021 (aangepast) idd dacht ook al zoiets, je ziet ze trouwens wel veel op de hobby 600 zitten als je googled. Hier verkopen ze exact die velg, wellicht even informeren of ze de naafkap los verkopen. http://velgdirect.nl/voorraad/338/nieuwe-set-16-inch-5x118-cw-cd 17 februari 2021 aangepast door HymerBoy 1 Quote
Yderf Geplaatst: 19 februari 2021 Auteur Geplaatst: 19 februari 2021 Oke, ik ben eruit !! Allemaal hartelijk bedankt voor de reactie's !! Quote
Gertjan GP Geplaatst: 4 maart 2023 Geplaatst: 4 maart 2023 Hallo Yderf is het gelukt met deze doppen? Dan hoor ik graag waar. Ik zoek ze nl ook. mvg Gertjan. Quote
Yderf Geplaatst: 4 maart 2023 Auteur Geplaatst: 4 maart 2023 Hallo Gertjan, Ik heb nog ff gezocht maar kan het niet meer vinden maar ik weet wel dat ik de vraag bij meerdere velgenbedrijven heb neergelegd. Je kunt dan natuurlijk de foto gebruiken die hierboven staat afgebeeld. nou en uiteindelijk is dat gelukt, Groet Yderf Quote
Gertjan GP Geplaatst: 7 maart 2023 Geplaatst: 7 maart 2023 Okeey Tnx voor de moeite. Ik zoek verder. Quote
Aaten Geplaatst: 27 april Geplaatst: 27 april Bij welk velgenbedrijf is het je uiteindelijk gelukt? Wij zijn ook zo'n velgendop kwijtgeraakt afgelopen week. Ben op zoek naar een vervangende dop. Hoor graag van jullie. Met vriendelijke groet, Remko Aaten Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.