Harrieke Geplaatst: 4 februari 2021 Share Geplaatst: 4 februari 2021 (aangepast) Bij mijn camper een Dethleffs uit 2008 klapt de spiegel naar binnen bij het rijden ,en bij het dicht doen van het portier Heeft er iemand ervaring mee en hoe los ik dat op Ps.het gaat om de spiegel arm B.v.d 4 februari 2021 aangepast door Harrieke camper merk niet ver noemt Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Janet en Hotse Geplaatst: 23 februari 2021 Share Geplaatst: 23 februari 2021 Op 4-2-2021 om 17:06, Harrieke zei: Bij mijn camper een Dethleffs uit 2008 klapt de spiegel naar binnen bij het rijden ,en bij het dicht doen van het portier Heeft er iemand ervaring mee en hoe los ik dat op Ps.het gaat om de spiegel arm B.v.d Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Janet en Hotse Geplaatst: 23 februari 2021 Share Geplaatst: 23 februari 2021 Dat probleem hebben wij ook gehad. bij de dealer van fiat professionals hebben ze keer of vijf de boel weer op nieuw vastgezet. Wat uiteindelijk niet geholpen heeft. Ik heb uiteindelijk een nieuwe spiegel gekocht. En was erg blij dat het probleem opgelost was. Overigens heb ik wel nog iets van coulance gehad. Maar al met al koste het behoorlijk veel geld. Maar het gemak en veiligheid gaat boven het geld. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.