BZD Geplaatst: 1 januari 2021 Share Geplaatst: 1 januari 2021 zoals de titel al zegt is dit mijn vraag. Ik neem aan dat een ijskrabber not done I.v.m. Krassen. en ruitenontdooi vloeistof zouden de kunstroof aan kunne tasten. dus hoe gaan we dit doen zonder krassen e.d.? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
BZD Geplaatst: 1 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 1 januari 2021 Maar dat is voor dagelijks gebruikmaken echt een goede tip, haha Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 2 januari 2021 Share Geplaatst: 2 januari 2021 hallo allen je heb die raamen niet nodig om terijde je voorraam zijramen en buiten spiegels kan je alle kanten op om terijden groet 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
BZD Geplaatst: 2 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 2 januari 2021 Dat vraag ik niet, mikeander 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.