aalmankik Geplaatst: 11 december 2020 Share Geplaatst: 11 december 2020 Graag wil ik weten hoe te handelen bij een verhoging van de camper?? Ik heb de goed keuring van de fabriek al HOE nu verder?? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 11 december 2020 Share Geplaatst: 11 december 2020 https://www.rdw.nl/particulier/voertuigen/kampeerauto/wijzigen-en-restaureren/wijzigen-en-restaureren Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
aalmankik Geplaatst: 11 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 11 januari 2021 Op 11-12-2020 om 15:54, aalmankik zei: Graag wil ik weten hoe te handelen bij een verhoging van de camper?? Ik heb de goed keuring van de fabriek al HOE nu verder?? dank voor jullie hints. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
pvdburg Geplaatst: 14 januari 2021 Share Geplaatst: 14 januari 2021 Op 11-12-2020 om 17:50, HymerBoy zei: https://www.rdw.nl/particulier/voertuigen/kampeerauto/wijzigen-en-restaureren/wijzigen-en-restaureren Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cees45 Geplaatst: 12 februari 2021 Share Geplaatst: 12 februari 2021 Je hebt een attest nodig van Hymer, daar staat in wat het maximale gewicht mag zijn van jou camper. Daarna moet je naar de RDW, die gaan het attest beoordelen en bepalen of er aanvullende technische eisen zijn, voor bijv. banden en/of vering. Dat betekent dat je langs een RDW keuringsstation moet. Als het allemaal akkoord is, krijg je een nieuw kentekenbewijs, met een hoger maximaal gewicht en een hoger toegestaan gewicht. Het kost bij alle drie de partijen geld. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bor Geplaatst: 22 februari 2021 Share Geplaatst: 22 februari 2021 Of kijk op wdt-services.com De NKC heeft hierover in mei 2020 ook over geschreven. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.