Wieles Geplaatst: 15 november 2020 Share Geplaatst: 15 november 2020 (aangepast) Hoi Allemaal, ik heb een Hymer Tramp gekocht uit 2016 met een Fiat Ducato als basis (origineel geleverd in Duitsland). Nu zitten er 2 knopje op mijn dashboard waarvan ik geen idee heb waar ze voor zijn. In de handleiding kan ik ze ook niet terug vinden. Iemand enig idee waar deze knoppen voor zijn? 15 november 2020 aangepast door Wieles foto toevoegen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 15 november 2020 Share Geplaatst: 15 november 2020 (aangepast) linkse is hill descent control, staat gewoon in de handleiding. Rechtse is traction plus ook dat staat gewoon in de handleiding. blz 85 & 86 gebruikershandleiding-com.pdf 15 november 2020 aangepast door HymerBoy 3 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wieles Geplaatst: 16 november 2020 Auteur Share Geplaatst: 16 november 2020 @HymerBoyHartlijk dank voor de complete en duidelijke reactie! De nederlandse handleiding is een stuk duidelijker dan de duitse Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.