stepcampert Geplaatst: 7 januari 2020 Geplaatst: 7 januari 2020 Hallo allen, ik heb een paar maanden geleden een Dehler Maxivan uit 1992 op de kop getikt. Er is echter geen handleiding bij. Van "de auto"een VW T4 kon op internet een handleiding vinden. Voor het camper gedeelte dus niet. Heeft iemand dit voor mij om zelf te kopiëren. Of kent iemand, iemand die mij verder kan helpen. Ik denk dat er nog het een en ander aan mijn camper versleutelt moet worden. Dan is het handig als... Quote
J vd Pal Geplaatst: 7 januari 2020 Geplaatst: 7 januari 2020 Ik neem aan dat je deze Dehler forum site al ontdekt hebt? Op het forum van Weetjewel zijn ook diverse Dehler bezitters actief. Quote
stepcampert Geplaatst: 12 januari 2020 Auteur Geplaatst: 12 januari 2020 Bedankt, ik was hier ook geweest. Zal me er nog eens uitgebreider in gaan verdiepen. Weetjewel kende ik nog niet. Quote
J vd Pal Geplaatst: 12 januari 2020 Geplaatst: 12 januari 2020 Hier is ook nog veel informatie te vinden https://www.t4forum.de/forum/ Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.