Ford Ranger Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni (aangepast) Wegens gezondheidsredenen en leeftijd moeten wij met verdriet onze camper verkopen. Het betreft een Ford Ranger Wildtrak 3,2 l automaat 4x4 ( dus met zeer veel extra’s ) bj 2017 km stand 115800km. De Ford is altijd dealer onderhouden geweest. (boekjes aanwezig).laatste grote beurt +apk(2000 euro) Het geheel is als camper gekeurd, dus slechts kwart tarief wegenbelasting! Heeft net een nieuwe startaccu gekregen. Banden zijn van juni 2023 BF Goodrich AT. De Bimobil husky 230 is van 2005. Deze is in goede staat( heeft wel wat opgelopen in de loop der jaren). Het interieur heb ik gewijzigd van kleur in 2020(was bruin) en de bekleding is ook vervangen. Ook zit er vloerbedekking in( wordt vervangen) en extra isolatie ( lekker voor de voetjes) De achterbank is uitgebouwd( is aanwezig). Er zit nu een Engel koelkast/vriezer -18 graden( compressor) en op -bergboxen in en plek voor stoelen en tafel en meer. Ook zit er een zonnecollector op van 120 watt. Auto is voorzien van luchtvering op de achteras. De opbouw is voorzien van ringverwarming van Truma en een boiler van 10 liter. Ook zit er een douche en een cassette wc in. Hij heeft een 6 mnd oude compressor koelkast van Isotherm/Webasto. Voor frisse lucht kan de hele achterklep open( heeft net nieuwe gasveren) en er zitten div. ramen in . Ook zit er een Maxxfan 1 jaar oud in. De matras(18cm) 195x135 is 2 jaar geleden vervangen en speciaal op maat gemaakt ivm ringverwarming om de matras, want de firma Bimobil garandeert dat hij min 30 graden aan kan en dat klopt wij waren bij de Noordkaap. Staat hoogte1.88m De 1 traps opstap is vervangen door een 2 treden 3 jaar geleden, elektrisch. Er zit ook een draaibare fietsdrager bij. Is door ons nooit gebruikt. Wij zijn 2de eigenaar. We zijn vast iets vergeten maar kom kijken . vraagprijs 57.000 euro Kijk ook naar Mobil De https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&ms=3300%3B%3B%3B&ref=quickSearch&s=Motorhome&vc=Motorhome 27 juni aangepast door Ford Ranger prijs vergeten en maten Quote
HymerBoy Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni Zo te zien is de unit niet afzetbaar, klopt dit? vandaar denk ik ook het camper kenteken. Quote
Ford Ranger Geplaatst: 27 juni Auteur Geplaatst: 27 juni Hij is wel afneembaar,als je de poten er weer op plaats. Doen we soms. Maar op kenteken is het een camper . Vandaar het kwart tarief. Quote
HymerBoy Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni (aangepast) Dank voor de info, krijg je dan geen problemen als je met de auto zonder de unit rijdt? Als je dan wordt aangehouden heb je denk ik een groot probleem, Ik weet dat de unit als lading wordt gezien en dus geen camper kenteken mogelijk is, tenzij de unit onlosmakelijk is verbonden met de auto, dat is hier dus niet het geval, ik ben hier al is mee bezig geweest en vind het lastig, geen zin in naslag van de belastingdienst met een fikse boete erbij. Wellicht hebben meer mensen hier ervaring mee. 28 juni aangepast door HymerBoy Quote
Ford Ranger Geplaatst: 28 juni Auteur Geplaatst: 28 juni 99% van de tijd zit de unit er op. Van oorsprong is het een personenauto. Alleen ik hep bij het keuren bij het rdw hem als camper gekeurd gekregen. De poten zitten er niet onder. Quote
Ford Ranger Geplaatst: 28 juni Auteur Geplaatst: 28 juni Maar als hem nu er af wil halen ben je wel even bezig. Niet alleen poten monteren maar ook het frame en elektrische zaken demonteren en monteren. Quote
HymerBoy Geplaatst: 28 juni Geplaatst: 28 juni Dus deze is idd meer onlosmakelijk verbonden. Keuren als camper door de RDW is niet zo moeilijk, kan ook met een afzetunit die er zo af kan, echter de belastingdienst denk er anders over, maar zolang ie erop zit zal het geen issue zijn. Quote
Ford Ranger Geplaatst: gisteren om 15:47 Auteur Geplaatst: gisteren om 15:47 hij is verkocht en hebben een prachtige Etruco van 1 jaar oud terug gekocht in Duitsland Quote
Magic Ed. Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden 1 uur geleden, Ford Ranger zei: hij is verkocht en hebben een prachtige Etruco van 1 jaar oud terug gekocht in Duitsland Geweldig, weer een leuke import camper. Veel plezier er mee. Quote
Roelof Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Of dat wel zo'n leuke importcamper is valt nog te bezien. Ik wil je pret niet bederven. Maar deze zag ik onlangs voorbij komen. Doe er je voordeel mee en controleer het zelf of laat het doen. "Wasserschaden ist vorprogrammiert". Quote
HymerBoy Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden (aangepast) Open hout, hoe kan je het bedenken en uberhaupt nog hout anno 2023/2024, Goed om dit dus even na te lopen. 19 uren geleden aangepast door HymerBoy Quote
Ford Ranger Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Geplaatst: 18 uren geleden Wij hebben niet dit type. Etusco is van de Hymer groep. Het is een kopie van sunlight en corado. Alleen met een Italiaanse je dat! ( uit de werkplaats van Laika)ook ik ben Inderdaad zaken tegen gekomen die ik even flink heb heb aan gepast.de Ford( Bimobil) kwam uit Duitsland en is weer terug naar Duitsland . Was ook iets op aan te merken . Niets is perfect. En je hebt mensen die altijd kommentaar hebben. Alle waar naar geld. Quote
mikeanber Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden hallo allen ben je handelaar lijkt er wel op mmm opletten 1 Quote
Roelof Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) 10 uren geleden, Ford Ranger zei: En je hebt mensen die altijd kommentaar hebben. Ik dacht je hiermee behulpzaam te zijn. Maar wordt niet gewaardeerd merk ik. Kop in het zand steken. Veel verstandiger toch? 7 uren geleden aangepast door Roelof Quote
Ford Ranger Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden A ik ben geen handelaar, gewoon Jan met de Pet. Maar heb er wel kijk op . Wij zagen een Corado van 2024 in NL. Flink aan de prijs en daar was de afwijkingen, ook niet je dat. En hout wordt nog over al gebruikt! En bij deze ( de 66)wel erg slecht afgewerkt. Na de winterstalling ga ik de hele bodem van bodyschutz voorzien. En meer verbeteringen. Kan ik doen van wat het scheelt het kopen in Duitsland (hij is van 2023 en had 9000km gelopen). Maar nog wel bedankt voor het filmpje. Voor mij en de anderen die een camper kopen ,een eye opener! Op naar 2025 gaan we lekker 8 mnd op reis. 1 Quote
Magic Ed. Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 17 uren geleden, Ford Ranger zei: .... de Ford( Bimobil) kwam ook uit Duitsland en is weer terug naar Duitsland . Was ook iets op aan te merken . Niets is perfect. En je hebt mensen die altijd kommentaar hebben. Alle waar naar geld. Heb je dan ook de rest-BPM van deze export Ford teruggevorderd? Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.